SVET – Native nije budućnost. Native već preuzima komercijalnu strategiju CNN-a, koji žuri da zaradi više od onoga što nazivaju „premium of premium“ oglasa.
Naime, CNN International Commercial (CNNIC) udružio se sa platformom za native advertising Sharethrough. Ova platforma omogućava izdavačima da upravljaju i realizuju strategije nativnog oglašavanja na isti način na koji monetizuju baner oglase.
Svaka native kampanja živi u okviru uređivačkog feeda, pa izdavači stoga moraju sprovoditi mere u cilju kontrole kvaliteta takvih oglasa. Pošto CNN posmatra native kao „premium premiuma“, mesta za native oglase biće u skladu sa cenom koja odgovara njihovoj poziciji, izjavio je direktor digitalnih prihoda i podataka CNNIC-a, Rob Bradley.
„Mi ćemo uvek insistirati na tome da se prodaje i održava kao premium, kako bi se pričale dobre priče brenda“, dodao je on.
Kroz ovo partnerstvo, CNN je pokrenuo niz novih dinamičkih formata za native i brendirane sadržaje na istaknutim pozicijama širom CNN Digital platformi, uključujući vertikale CNN Money, CNN Style, CNN Travel i CNN Sport. Ovi formati uključuju instant play native video, grafički tekst preko videa, infografike, video duge forme, članke i galerije, a svi oni su fokusirani na mobilne uređaje.
Sadržaj će odgovarati stilu uredničkog sadržaja CNN-a (uglavnom zato što će CNN većinu njih sam praviti), uz mogućnost da se oglasi plasiraju direktno u uređivačkim streamovima uz relevantne videe i članke CNN-a.
Oglašivači koji budu koristili nove formate biće u stanju da iskoriste podatke CNN-ove platforme za oglašavanje Audience Insight’s Measurement (AIM), koja između ostalog prati publiku na osnovu stranica koje su posetili pre dolaska na CNN. U teoriji to omogućava oglašivačima da ciljaju specifične segmente publike, sprovode A/B testiranja kreativnih rešenje, i optimizuju kampanje u realnom vremenu.
Više informacija na portalu TheDrum.