Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nagrade su motivacija da se radi još bolje!

spot_img

Marketing mreža raspisala je konkurs za nacionalne strukovne nagrade KAKTUS 2016. Tim povodom razgovarali smo sa Miladinom Miletićem, Art Direktorom agencije Popular Bruketa&Žinić OM, koja je prošle godine osvojila nagradu KAKTUS 2015 u kategoriji EVENT u integrisanoj kampanji za kampanju „Nešto lepo kao čokolada“.

Šta vas je motivisalo da prijavite radove na KAKTUS 2015 i šta biste savetovali onima koji to planiraju da učine ove godine?
Hteli smo da se malo zabavimo, naučimo nešto novo i odmerimo snage sa kolegama. Smatramo da je korisno videti izbliza kako ko radi, čuti neka nova mišljenja, razmeniti poneko iskustvo.

Šta se, po Vašem mišljenju, podrazumeva pod kvalitetnom kampanjom i idejom koja opstaje? Koje kampanje osvajaju nagrade?
Upečatljive ideje su one za koje kada ih čujemo imamo utisak da su oduvek tu, ali su tek sada osvetljene, a kvalitetne kampanje su one koje ih planom i izvedbom iznesu do uspešnog ishoda. Mislim da takve ideje i osvajaju nagrade.

Šta nagrade znače za agencije i koliko su važne?
Nagrade za agencije, tačnije ljude koje rade u njima znače ponos i motivaciju da se radi još bolje. Nažalost, bojim se da nagrade i dalje najveću težinu imaju u svetu agencija. Tržište još uvek nema puno interesovanja za naša nadmetanja.

Na koji način, po Vašem mišljenju, festival KAKTUS utiče na razvoj struke i tržište marketinških komunikacija u Srbiji?
Razmenom znanja i iskustva pre svega. KAKTUS je mesto za upoznavanja i razgovore, a pored toga i pokušaj da se ka tržištu na kom radimo usmeri malo osvetljenja. KAKTUS vidim kao pokušaj organizatora da odgovori na izazov iz mog prethodnog odgovora.

Jedan trend koji će obeležiti 2016. u Srbiji – koji je to, po Vašem mišljenju, i zašto?
Smatram da ćemo imati sve više ne tako velikih, koliko pre dugotrajnih ideja koje u sebi imaju elemente neke društveno svesne inicijative. I taj trend me raduje.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!