SVET – Portal AdWeek objavio je 25 kampanja koje će po svim prognozama osvojiti lavove u Kanu sledeće nedelje.
AdWeek je identifikovao i šest ključnih tema ovogodišnjeg festivala: izumi (DB-ov Brewtroleum, „Slow Down GPS“ If osiguranja, Samsung-ov „BrainBAND“), zarađeni mediji (Cointreau-ov #NotComingSoon, Netflix-ov FU2016), partnerstva kreativnih medija sa Silikonskom dolinom („Van Gogh BnB“ Art Institut-a), personalizacija (Beats by Dre i „Straight Outta“), autentična istina (REI #OptOutside) i pripovedanje kroz animaciju („Justino“, „ShottaSoCo“, „Paper“, „Shoplifters“). Pored toga, ovaj portal navodi da su mnogi od radova koji su prijavljeni na festival toliko ispred svog vremena da prkose kategorizaciji.
Tokom cele sledeće nedelje možete pratiti adweek.com/cannes kako biste dobili izveštaje u realnom vremenu o festivalu, uključujući i video intervjue, analize, galerije dobitnika i sl.
1. Burger King i Peace One Day „McWhopper“ (Y&R, Auckland, New Zealand)
2. Southern Comfort „ShottaSoCo“ (Wieden + Kennedy, New York)
3. Andes Beer „Fairest Night of All,“ „Hagglers“ (Del Campo Saatchi & Saatchi, Buenos Aires, Argentina)
4. DB Breweries, „Brewtroleum“ (Colenso BBDO, Auckland, New Zealand)
5. Xbox „Survival Billboard“ (McCann, London)
6. REI „#OptOutside“ (Venables Bell & Partners, San Francisco)
7. Loterías y Apuestas del Estado „Justino“ (Leo Burnett, Madrid)
8. Intermarché „Sugar Detox“ (Marcel, Paris)
9. Curry’s PC World „Spare the Act“ (AMV BBDO, London)
10. If Insurance „Slow Down GPS“ (Forsman & Bodenfors, Gothenburg, Sweden)
Sve kampanje pogledajte na portalu AdWeek.