Prošle godine, u čuvenim Super Bowl oglasnim TV spotovima dominirale su ličnosti iz sveta muzike – Justin Bieber, Ozzy Osbourne, Eminem, Black Eyed Peas i P. Diddy. Kako piše MTV.tv, ove godine procenat muzičara u legendarnim i preskupim oglasnim spotovima je znatno manji, ali je nastup u poluvremenu, na kojem je Madonna zajedno sa mlađim koleginicama (M.I.A. i Nicki Minaj) lansirala svoju ovogodišnju „MDNA“ kampanju i tradicionalno pevanje himne, za koje je ove godine bila zadužena Kelly Clarkson, privukao veliku pažnju.
MTV.tv piše da je kompanija Volkswagen u toku prethodne nedelje potpuno „promenila igru“ tako što je svoje ovogodišnje adute po prvi put objavila pre samog TV emitovanja, i tako učinila da i svi ostali požure sa lansiranjem svojih spotova. Volkswagen je poznat po svojoj prošlogodišnjoj „The Force“ kampanji, a ove godine je nastupio sa „dva igrača“ – „The Bark Side“ i „The Dog Strikes Back“.
Od ostalih „takmičara“, MTV.tv je izdvojio TV spot za lanac H&M u kojoj je zvezda fudbaler David Beckham („David Beckham Bodywear by H&M„), zatim gomilu mladih dama u bikinijima i mnoge druge zabavne stvari u „Reinvented“ kampanji kompanije Toyota.
Tu je i novi Audi oglasni spot inspirisan franšizom „Twilight“ u kojoj je omiljeno piće „krv iz krvne grupe O+“ („Vampire Party„), kao i Suzuki spot u kome Eskimi imaju malo drugačiji pogled na tradicionalne sanke koje vuku psi („Suzuki Sled„).
Šta je još bilo u konkurenciji za „Super Bowl oglasni spot godine“, pogledajte na www.superbowlcommercials2012.net. Inače, Super Bowl je najgledaniji TV događaj u SAD, a emitovanje oglasnih spotova od 30 sekundi košta između 2,5 i 3,5 miliona dolara.
Izvor: MTV.tv