Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Poznate tačkice u ritmu džeza

Ako ste se ikada pitali kako bi popularna špica Dnevnika RTS zvučala u džez interpretaciji, kreativci agencije McCann Beograd vam otkrivaju.

 

 

Na Svetski dan džeza, 30. aprila, čuvena muzička špica tzv. „tačkasta planeta“ Dnevnika RTS dobila je svoju džez varijantu. Prvi put još od sedamdesetih godina prošlog veka od kada se u različitim varijantama emituje ova špica, gledaoci popularnog Dnevnika u pola 8 mogli su da uživaju u njenoj džez interpretaciji za čije izvođenje su zaslužni Bata Božanić bas, Dragan Milovanović Giša za klavirom i bubnjar Uroš Stamenković.

„Interpretacija i osmišljavanje aranžmana uvodne špice dnevnika za džez klavirski trio nije predstavljala poteškoću zato što smo bili poneseni sveukupnom pozitivnom i kreativnom atmosferom koja je pratila promociju festivala“, kaže Dragan Milovanović Giša i dodaje: “Sama intervencija na špici „institucije establišmenta“ dokazuje, bez obzira na to odakle je potekla ideja, da dobre stvari mogu uticati na promenu učmalosti i oživljavanje društvene stvarnosti koja nas okružuje.“

Tim agencije McCann Beograd kreirao je vizuelni identitet kao i neuobičajenu medijsku promociju festivala u saradnji sa javnim servisom Radio Televizija Srbije (RTS).

„Izveštavajući iz teškog vremena, iz oblačne svakodnevice, iz kriza i siromaštva, RTS je sa radošću na trenutak iskočio u bezobraznu varijaciju na temu. Na Svetski dan džeza smo i mi, u našem Dnevniku, od sveg srca, poželeli jedan bolji svet u kojem se umesto intrige, očaja i nesporazuma čuje neuhvatljiva lepota na svim jezicima opisana sa svega tri glasa – jazz, džez…“, ističe Boris Miljković, kreativni direktor RTS.

Ideja da se prvi Jazz Crawl festival promoviše na ovaj način potekla je od junior dizajnerke Kristine Jovanović u čemu ju je podržao kolega dizajner Zdravko Kervešan koji je osmislio vizuelni identitet festivala kao i ostali članovi kreativnog tima agencije McCann Beograd.

Katarina Jovanović kaže da većina ljudi zna kako zvuči melodija za Dnevnik RTS-a i dodaje: “To se pokazalo kao odlična platforma da se promoviše Jazz Crawl Festival i da ta melodija dobije neki novi „oblik“. Na taj način smo preneli mali deo atmosfere sa festivala svima koji prate dnevnik i pokazali da neke konstante mogu biti i drugačije”.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!