Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Internet preuzima primat u oglašavanju?

SVET – Internet će do 2016. godine, kako se očekuje, na svim ključnim tržištima nadmašiti TV i postati najveća platforma za oglašavanje, predviđa kompanija „Warc“ koja se bavi advertajzingom.

Internet je već najveća platforma za oglašavanje na šest od 12 najvećih tržista: u Australiji, Kanadi, Kini, Francuskoj, Nemačkoj i Velikoj Britaniji. Očekuje se da troškovi reklamiranja na internetu porastu 15,6 odsto, odnosno da iznose 135,9 milijardi dolara ove godine, tj. 12,7 odsto 2016. i da tada iznose 153,1 milijardu dolara.

Kompanija „Warc“ je ipak smanjila predviđanje rasta ukupnih globalnih reklamnih troškova za 2015. godinu sa 2,5 na 2,3 procentna poena. Kada se radi o reklamiranju na TV, očekuje se pad od 0,9 odsto za 2015. (iznosiće 144,9 milijardi dolara, dok će u narednoj godini bit zabeležen rast od 3,1 odsto. Do tada, reklamni troškovi na televiziji na 12 ključnih tržišta iznosiće 149, 4 milijardi, odnosno 3,7 milijardi dolara manje nego na internetu.

Kompanija „Warc“, sa sedištem u Londonu, predviđa da će troškovi oglašavanja u novinama zabeležiti pad od 5,8 odsto u 2016. godini a u časopisima za 7,4 odsto. I mada će televizija u narednim godinama nastaviti da ostvaruje ogromne prihode od reklama, ono što nudi internet biće još atraktivnije za tržišta, zaključuje analitičar te kompanije, Džejms Mekdonald.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!