Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kako BBC vidi budućnost onlajn medija?

Urednik internet izdanja BBC-a Stiv Herman kaže da su društveni mediji izazov, prilika i šansa kako za novinare, tako i za medijske kompanije. Neko čita vesti na mobilnom, možda u autobusu, na poslu to radi preko kompjuterskog ekrana, a kada stigne kući možda gleda televiziju – program se prilagođava publici koja traži vesti na različite načine, ističe Herman.

U intervjuu za RTS, Stiv Herman je govorio o odnosu BBC-a prema izazovima koji prave društveni mediji i mobilni uređaji.

Kako BBC izlazi na kraj sa društvenim medijima?
– Društveni mediji su za nas i za novinare svuda i za medijske kompanije, izazov, prilika i šansa. Izazov zato što ljudi provode sve više vremena sa društvenim medijima, pogotovo mladi ljudi, na mobilnim telefonima. A dok su na društvenim mrežama ne gledaju naše emisije na televiziji.

Ne gledaju ih istovremeno?
– Možda gledaju istovremeno, možda. Ali ta jednostavna činjenica da imaju mnogo više da gledaju, da čitaju sa svojim poznanicima, sa prijateljima na društvenim medijima znači da je to borba za njihovo vreme, za njihovu pažnju. Međutim, pruža i priliku nama u medijskim kompanijama zato što mi možemo da koristimo te mreže i te društvene medije i da šaljemo naše informacije, naš sadržaj tako da ljudi mogu da gledaju, da čitaju te stvari na Fejsbuku, na Tviteru.

Koliko to uzima prostora i vremena? Koliko se koncentrišete na društvene medije u BBC-u?
– Društveni mediji su deo svega što mi radimo. Mi ne bi uradili nijednu priču bez razmišljanja o tome kako će izgledati na društvenim medijima. Na primer, imamo novinare u našoj redakciji koji razmišljaju samo o tome kako najbolje da nastupimo na društvenim mrežama. Nema ih mnogo, ali zato svaki novinar mora da bude svestan da je to veoma važan način da sadržaj dopre do publike.

Da li novinari vole to da rade?
– Zavisi od novinara. Nisu svi isti. Ja bih rekao da mlađi jasnije tu vide priliku, šansu.

Kada razmišljate o sadržaju koju pravite, za koji ekran ga pravite – ekran televizora, mobilnog telefona?
– To je dobro pitanje. Ja bih rekao da sada sve više gledamo na mobilni telefon, ali ne možemo da zaboravimo u isto vreme kompjuterski ekran, ne možemo da zaboravimo na tablet. Ali evo ilustracije. Mi smo sada imali izbore u Britaniji i mi smo videli kako to ljudi prate onlajn sa nama i videli smo dan posle izbora kada su se rezultati pojavili. Tog jutra između šest i sedam oko 85 odsto svih ljudi koji su dolazili na BBC njuz onlajn su došli preko mobilnog ili tableta. Nije ih uvek toliko, ali je sve veći procenat onih koji koriste nešto osim kompjutera da bi tražili onlajn vesti.

Ceo intervju pročitajte na sajtu RTS-a.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!