REGION – Nakon dve godine razvoja, Ipsos Puls je 1. juna i službeno u Hrvatskoj pokrenuo DotMetrics – projekat merenja posećenosti internet medija (Internet audience measurement), zasnovan na analitičkom sistemu razvijenom od strane strateškog partnera FistNeta.
Big Data u pravom smislu reči
DotMetrics prikuplja podatke o posećenosti hrvatskih internet portala tako da beleži i pohranjuje celokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i bazičnih istraživanja. DotMetrics podatke o posećenoj web stranici i uređaju koji je posetio prikuplja na svakom portalu u merenju, te sve podatke sprema u baze podataka kako bi se kasnije mogli obraditi.
Male nijanse koje čine veliku razliku
U svetu postoji malo sistema namenjenih merenju internet medija, a DotMetrics uvodi novine koje redefinišu ključne koncepte i razvijaju analitičke mogućnosti tržišta. Neke od novosti koje se nalaze u sistemu su merenje ekskluzivnih korisnika, odnosno korisnika koji posećuju samo jedan web portal i ni jedan drugi te ažuriranje svih podataka, uključujući i demografske, na dnevnom nivou, što ni jedan od konkurenata u svetu trenutno nije u mogućnosti ponuditi.
Više informacija pronađite na www.dotmetrics.net