Tema 22. međunarodnog festivala oglašavanja Golden Drum, koji se od 13. do 16. oktobra održava u Grand hotelu Bernardin, u Portorožu, je „Transformacija, oslobođenje i kreativna kultura“. Takmičenje za nagrade Golden Druma ove godine poziva najbolje kreativne, oglašivačke, digitalne, PR i medijske agencije, oglašivače, produkcijske i medijske kuće iz 37 država Nove Evrope da do 21. avgusta prijave svoje kreativne radove i da se takmiče za prestižne nagrade Golden Druma.
O transformaciji, oslobođenju i kreativnoj kulturi, središnjoj temi ovogodišnjeg Golden Druma, Mitja Petrovič, direktor za poslovni i sadržajni razvoj Festivala kaže: „Verujemo da digitalna revolucija i nova snaga univerzalno povezanih pojedinaca menjaju način poslovanja i celo društvo. Promene su mnogima uzrokovale brojne poteškoće, ali su istovremeno omogućile novi oblik slobode – kako brendovima tako i ljudima koji ih koriste. Oglašivačka industrija može slediti promene ili postati deo transformacije. Verujem da je naša uloga voditi i verujem da je kreativna kultura jedina stvar koja može podstaći transformaciju i stvoriti bolju budućnost. Tranzicija je za nama, pred nama je transformacija.“
Festival Golden Drum, koji svake godine u Portorožu poseti oko 800 stručnjaka iz oblasti marketinga i oglašavanja, kreativaca, dizajnera, mladih stvaralaca i studenata i ove godine nudi četiri dana vrhunskog programa s priznatim govornicima te najveći pregled kreativnog oglašavanja 37 država Nove Evrope, a organizatori obećavaju da ovogodišnje učesnike čeka i nekoliko zanimljivih iznenađenja.
Više informacija pronađite na http://www.goldendrum.com/