today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Google+ – DA ili NE?

Google+ u regionu? Ne preterano. Google+ je najnepopularnija društvena mreža i dalje.

Mnoge firme imaju otvorene profile, no uglavnom su neaktivni ili zanemareni, čast izuzecima. Nije ni čudo s obzirom na veliku konkurenciju koja se događa na mrežama poput Facebooka, Twittera ili Instagrama, koga briga za G+?

Prema istraživanju iz 2012. godine, čak 23% kompanija u Hrvatskoj prisutno je na Google+ mreži. Danas ih je možda malo više. Ono što je zanimljivo brendovima koji razmišljaju o bacanju sidra i na tu platformu jeste većinska muška populacija (čak 63%) i najveći broj korisnika iz SAD-a. Zgodne informacije za formiranje svoje publike, zar ne?

Gledano na svetskom nivou, Google+ je 3. po redu društvena mreža po popularnosti. Čak 300 miliona aktivnih korisnika mesečno. Prvi je, naravno, Facebook kojeg sledi YouTube. Možemo reći da je Google+ logičan odabir ako vam se ciljna grupa sastoji od stranaca, uglavnom muškaraca, još ako ciljate baš na SAD, savršeno.

U poslednje vreme kruže vesti da je Google+ neslužbeno službeno mrtav, odn. živi mrtvac. Zombi. Google+ je zombi. Naime, TechCrunch portal je objavio da su se dogodile promene u postavi njegovih zaposlenika, tj. da je kreator Googla+ Vic Gundotra napustio firmu čime se dogodila preraspodela timova koji su činili srž Google+-a. S druge strane, Marketing Land objašnjava šta to Google+ namerava izmeniti i koje su posledice za marketing i poslovanje.

Ako pročitate ta dva članka, možda ćete se i predomisliti oko otvaranja Google+ profila ili potpuno odustati od te društvene mreže. Sve ovo što piše su činjenice i Google+ možda još neće dugo opstati. Probaću uveriti vas u suprotno.

Kada opisujemo različite društvene mreže, svrstavamo ih pod tipove, npr. Facebook je zabavan, Twitter je informativan, Pinterest je kreativan, Instagram je #popularan itd. Za Google+ bih rekla da je ozbiljan. Tamo se mogu naći ozbiljne i podugačke rasprave, i sa kvalitetnim sadržajem, poput fotografija, videa ili blogova.

Google+ je uspešna zajednica mislilaca, pisaca, fotografa i još mnogih drugih. Kao čest posetilac Google+-a i osoba koja na toj društvenoj mreži gradi brend, mislim da svako ko je stvarno, istinski, svakodnevno aktivno koristi neće misliti da umire. Ili da je polumrtav. Različiti ljudi imaju različite poglede na temelju različitih ideala.

Oni koji se svakodnevno služe Google+-om i koji na toj mreži grade brend, poslovanje ili lični profil, znaju da su communities (zajednice) glavni adut ove društvene mreže. Deljenje sadržaja nikad nije bilo jednostavnije i kvalitetnije – odabereš community koji tematski odgovara tvom postu i podeliš ga njegovim članovima. Jer njih to zaista zanima. Nema boljeg community managementa od toga da si u srž pogodio svoju ciljnu grupu koja ti neretko iskomentiše sadržaj što dovede do prave male rasprave, koja ti da +1 (relevantno lajku na Facebooku) i podeli ga na svom profilu. I još dobiješ novog followera. Naravno, uvek je dobro podeliti sadržaj i public, no iz vlastitog iskustva communities su redovito imali bolji učinak.

Google+ je dokaz koliko je sadržaj postova koji se dele jako bitan i cenjen, jer i bez oglašavanja on dobija svoju pravu publiku koja reaguje.

Ceo tekst pročitajte na blogu agencije Dhar Media.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!