Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

3. Marketing Summit Belgrade 19. maja u Crowne Plazi

InStore magazin i Poslovna Akademija Finance 19. maja u hotelu Crowne Plaza organizuju treći po redu Marketing Summit Belgrade.

„Dostupnost informacija nikada nije bila veća. Kupci su postali racionalniji, dok su se psihološki faktori nesigurnosti odrazili na promene kupovnih navika. Kupac razmišlja i fokusira se na traženje najpovoljnije cene. Postao je zahtevniji i uvek želi više i bolje. Sve to predstavlja izazov za marketing. Naši proizvodi i usluge, naši brendovi moraju da budu drugačiji, a ta diferencijacija sada je mnogo veća i zahtevnija od one u prošlosti. Kupci i potrošači traže veću vrednost za svoj novac. Sve manje veruju trikovima oglašavanja. Današnji kupac nikad nije bio bolje informisan. Prilikom kupovine upoređuje cene brendova po čitavom svetu, a preko društvenih mreža lako dolazi do informacija o lošim iskustvima. Konkurencija više nije lokalna nego globalna. Kompanije se na lokalnim tržištima takmiče sa svetskim brendovima. Iz tog razloga smo odlučilil da ovogodišnji program MSB2016 fokusiramo na diferencijaciju, dodatne vrednosti za kupca i globalni nastup“, navodi se u saopštenju organizatora.

Učesnici MSB upoznaće se sa primerima dobre prakse o tome kako se zaista razlikovati na tržištima, kako kupcu pružiti dodatnu vrednost i kako osvajati globalana tržišta. Imaće priliku da čuju kako to rade lokalne, regionalne i globalne firme sa svojim brendovima, i da razmenimo iskustva sa njima.

Kroz 4 panela i više od 12 prezentacija saznaćete – kako kreirati marketing strategiju koja pobeđuje, kako zaista iskoristiti mogućnosti digitalne tehnologije, na koji način tržišni lideri stvaraju dodatnu vrednost, mislite globalno – uspešne strategije za internacionalizaciju brenda itd.

Kompletan pregled tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi možete pronaći na stranici Marketing Summit Belgrade.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!