Da li ste znali da je kreativna industrija jedna od najbrže rastući segmenata srpske privrede? Da li ste znali da kreativna industrija ima snažan izvozni potencijal, sa preko 25% rasta izvoza godišnje? Da li ste znali da 4% građana Srbije radi u kreativnoj industriji?
Povodom četvrtog rođendana i predstojećeg drugog po redu foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2016, Marketing mreža pokrenula je danas edukativnu kampanju koja ima za cilj afirmaciju struke u opštoj javnosti.
Koristeći prednosti digitalne tehnologije DOOH agencije Homepage i mreže LED display-a kompanije multiVISION, ideja je da ovom kampanjom običnim građanima približimo kreativnu industriju i podignemo svest o značaju marketinga i komunikacija za poslovanje, pa samim tim i za privredu Srbije. Kako bi došli do što većeg broja građana, kampanja će osim na društvenim mrežama i ulicama Beograda, biti vidljiva i na LED ekranima u Ušće Shopping Centru.
„Magla nas uvek podseća na nešto sivo i mutno. Mnogima je, na žalost, prva asocijacija na reč magla upravo marketing. Ovom kampanjom želimo da edukujemo građane i ukažemo na činjenicu da je kreativna industrija podjednako važna kao i sve ostale grane privrede, ali i da su upravo mnoge male ideje postale veliki uspesi, zahvaljujući marketingu“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža.
Ovom prilikom pozivamo sve kolege iz kompanija i agencija da se aktivno uključe u kampanju, tako što će tvitnuti na temu – zašto je kreativna industrija važna, koristeći #izazov2016, a neke od poruka biće objavljene na LED bilbordima širom Beograda.