Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Studentska priča #14 by Rajma Isljami

Pre neki dan sam sedela sa tatom, pili smo kafu i pričali o njegovom novom poslovnom poduhvatu. Posle 20 godina odlučio je da menja posao, znate već kojim tokom priča ide. U jednom trenutku pitam ja tatu: „Reci mi da li planiraš da budeš prisutan u društvenim medijima?“. Odgovor je bio ovakav: „Sine, možda se ja ne razumem u te vaše fejzbukove, ali znam kako se radi posao, meni to ne treba. Ne mogu ja sebi to da priuštim.“ Pre čitanja ovog teksta zapitajte se jednu stvar – da li možete sebi da priuštite da NE budete prisutni u društvenim medijima?

Sveprisutnost
Osim mlađih generacija kojima su društveni mediji postali svakodnevnica, danas je situacija takva da su starije generacije sve prisutnije na internetu. U Srbiji samo na Facebook-u od 35-65 godine ima 1.240.120 ljudi. To vam je današnja realnost, društveni mediji igraju veliku ulogu u našoj svakodnevnoj komunikaciji i čine našu svakodnevnicu. Upravo ta sveprisutnost vam omogućava da su korisnici na jednom mestu i time smanjujete troškove dolaženja do korisnika. Neki od troškova koje možete smanjiti su angažovanje radne snage, reklame, redukovanje poziva korisničkom servisu itd.ž

Zašto ne biste postali BREND?!
Društveni mediji vam pomažu u tome. Putem društvenih medija omogućujete svojim korisnicima da vam budu bliži, ali u isto vreme i vaš proizvod/usluga su njima bliži. Studije pokazuju da će se korisnici odlučiti pre za vaš proivod/uslugu ako imate Facebook fan page ili Twitter account. Ljudi vole da se osećaju kao da su deo nečeg, da se osećaju jedinstveno, putem društvenih medija imate priliku da im se približite, saznate šta je to što oni vole, kakve su im navike, da im budete na raspolaganju i time probudite u njima taj poseban osećaj koji svaki brend teži da ima. Svi znamo koliko volimo brendove, još ako imamo mogućnost da komuniciramo sa našim omiljenim brendom, dajemo sugestije, kritike, saznamo sve informacije koje nas zanimaju bez dosadnih telefonskih razgovora ili odlaska na lice mesta, ko bi odoleo takvoj mogućnosti. Duštveni mediji vam pružaju odličan način da stvorite online brend koji to ostaje u offline svetu ili što bi twitteraši rekli u RL (real life).

Kako protiv konkurencije?
Danas imate mogućnost da uz pomoć društvenih medija otvorite put ka socijalnim referencama. Socijalne reference su bitne jer Google koristi indikatore „društvenih medija“ da utvrdi relevantne informacije. Samim tim što bolje socijalne reference imate to se bolje kotirate na Googlu, a danas je to najvažnije, zar ne? Prema poslednjim istraživanjima u članku nedeljnika L’Express online prodaja beleži značajan skok. Takođe se beleži veliki rast prodaje uz manje troškove među manjim preduzećima. Posebno je korisno odgovarati na pitanja ili kritike i na taj način ostvariti angažovanje među svojim korisnicima i stvoriti odnos sa njima.. Samim tim ste u mogućnosti da strateški učestvujete u tim razgovorima i to predstavlja vašu konkurentsku prednost.
Za kraj zapitajte se da li možete sebi da priuštite da NE budete prisutni u društvenim medijima?

Autorka: Rajma Isljami
Beogradska poslovna škola

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!