Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing i nova era privatnosti

Na jučerašnjem panelu “Marketing i nova era privatnosti”, organizovanom u sklopu Nedelje privatnosti, govorilo se o tome koliko je primena GDPR-a i našeg Zakona o zaštiti podataka o ličnosti uticala na marketinške aktivnosti, kako danas izgleda direktni marketing i kako na najbolji način informisati pojedince o obradi njihovih podataka, kao i gde su granice odgovornosti za zaštitu podataka kompanija, agencija i društvenih mreža. Govornici na panelu bili su predstavnici institucija, organizacija civilnog društva, kao i agencija i kompanija.

Zaštita ličnih podataka je ušla u naš privatni, ali i profesionalni život “na velika vrata”. Delimično je tako usled relativno novih setova propisa koji regulišu ovu oblast, ali i usled dramatičnog razvoja tehnologije i “tool-ova”, koji omogućavaju da se danas sa podacima uradi mnogo više nego što je to bio slučaj pre nekoliko godina.

Oblast komunikacija i advertising-a neretko je pod udarom kao profesija koja može imati uticaj na manipulaciju podacima. “Gde završavaju moji podaci koje sam ostavio zarad uživanja u popustima…?”, “Kako se upotrebljavaju moji podaci koje sam popunio prilikom potpisivanja ugovora…?”, “Stalno prihvatam cookies na sajtovima…”, “Juče sam gledao neki proizvod online i od tada me stalno prati oglas…” – samo su neka od pitanja sa kojima se suočavaju potrošači.

Ipak i na sreću, velika je istina da je posao komunikacionih agencija zapravo takav da veoma retko imaju prilike da raspolažu podacima klijenata. Praktično, sem kada se organizuju nekakvi konkursi i nagradne igre, nema prilike. “Sa druge strane, razvoj društvenih mreža, kao i alata za upravljanje aktivnostima na istim, dali su nam mogućnost da mnogo preciznije targetujemo potrošače adekvatnom porukom, da aktivnost segmentiramo i kreiramo kampanje za tzv. “consumer persone”,” rekao je na panelu posvećenom ovoj temi, Dejan Ranđić, generalni direktor agencije za komunikacije DNA Communications.

Takve mogućnosti i alati mogu rezultovati komunikacijom i promocijom koja može biti agresivna, pa čak i posmatrati se kao nešto što, iako je uz poštovanje zakona, ide predaleko i preagresivno. Činjenica je da je uloga agencija da budu partneri oglašivača, da omoguće komunikaciju koja će dati rezultate, ali i da upozore i spreče ako ista postane preagresivna.

“Handle with care”, postaje sve važnija maksima, a preagresivan nastup potrošači kažnjavaju, čak i kada je potpuno u skladu sa zakonom!

Tokom Nedelje privatnosti, koju organizacija Partneri Srbija organizuje od 24. do 27. januara u online formatu, stručnjaci iz javnog, civilnog i privatnog sektora razgovaraće o zaštiti podataka u sektoru zdravstva, obrazovanja, marketinga, finansijskih usluga i elektronske trgovine. Događaj se zatvara panelom o društvenim aspektima primene veštačke inteligencije u Srbiji. Program i prijavu za događaj pronađite na Nedelja privatnosti.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!