Lideri današnjice shvataju da moraju suštinski da redefinišu i promene način na koji posluju. Organizacije koje su uspešne u sprovođenju ovih promena imaju nešto zajedničko – otporne su.
Početni globalni odgovor na pandemiju virusa korona je toliko ubrzao digitalnu transformaciju da je za dva meseca postignuto ono za šta bi u redovnim okolnostima bilo potrebno dve godine. Ovaj trend je sve prisutniji i sada smo stigli do tačke u kojoj „stari” načini poslovanja više nisu dovoljni. Organizacije moraju da za kratko vreme usvoje vrhunske tehnologije da bi prevazišle dinamične ekonomske izazove izazvane globalnim ograničenjima u vezi sa zdravljem, putovanjima i trgovinom. Isto tako moraju da ojačaju svoju sposobnost da izgrade sopstvene digitalne kapacitete.
Digitalna otpornost je neophodnija nego ikada pre jer se organizacije oslanjaju na digitalnu tehnologiju da bi se prilagodile i napredovale – od reakcije na vanredne okolnosti, preko oporavka, do redefinisanja načina na koji radimo i živimo.
Zaposleni u Microsoftu se trude da pomognu institucijama da funkcionišu bezbedno i produktivno tokom ove krize tako što im obezbeđuju tehnologiju i resurse koji korisnicima pomažu da upravljaju radom na daljinu. Cela porodica proizvoda ima ključnu ulogu u tome kako svet nastavlja da radi i uči i da se povezuje. To se, na primer, odnosi na korišćenje tehnologija koje pomažu državi, firmama i malim preduzećima da održe poslovanje i pruže usluge, uključujući prilagođavanje novim načinima saradnje na daljinu i pomaganje školama, univerzitetima, profesorima, učenicima i studentima u prelasku na učenje na daljinu.
Primenom digitalnih tehnologija organizacije postaju otpornije, ubrzavaju svoj oporavak i uspevaju da predvide potrebe klijenata.
Microsoft vodi računa da ovaj ekonomski oporavak i rast budu inkluzivni za sve zemlje, razvijene i u razvoju; za sve zajednice, gradske i ruralne; sve firme, male i velike; sve radnike, bez obzira na vrstu posla; i sve ljude, uključujući preko milijardu osoba sa invaliditetom. I posvećen je razvoju poverenja u tehnologiju i njenu primenu, od privatnosti podataka, preko sajber bezbednosti i odgovorne VI, do digitalne sigurnosti.
Sve je veća potreba ljudi da savladavaju nove veštine i Microsoft podržava inkluzivni oporavak time što pomaže malim firmama da se oporave obezbeđivanjem alata, resursa i uputstava, ljudima da usvoje nove veštine i nađu posao tako što proširuje konektivnost u cilju stvaranja mogućnosti u ruralnim sredinama, podržava osetljivu populaciju i rad preko platformi kao što su LinkedIn, Microsoft Learn, GitHub, Microsoft Philanthropies, i obrazovanje da bi onima koji traže posao, studentima i zaposlenima pružio nove tražene veštine koje su potrebne u digitalnoj „hibridnoj ekonomiji”.
Kroz pomoć za 25 miliona ljudi širom sveta da steknu digitalne veštine neophodne u kovid-19 ekonomiji, ova inicijativa, pokrenuta 30. juna 2020. godine, povezuje sve delove kompanije kombinovanjem postojećih i novih resursa iz LinkedIna, GitHuba i Microsofta.
Korišćenjem funkcije Microsoft Teams veliki broj ljudi širom sveta dobija potrebnu pomoć da se poveže, čak i kad su razdvojeni. To je jedino Office rešenje za sastanke, pozive, ćaskanje, saradnju na sadržaju i obavljanje poslovnih procesa uz bezbedno, integrisano korisničko iskustvo koje pojedincima i timovima omogućava nesmetan rad. Microsoft je nedavno predstavio nekoliko novih funkcija u Teamsu koje virtuelnu interakciju čine prirodnijom, angažovanijom i ličnijom. Tri ključne prednosti ovih novih funkcija za rad i učenje su u tome što:
• pomažu da se osećate povezanijim sa svojim timom i smanjujuju zamor od sastanaka
• čine sastanke inkluzivnijim i angažovanijim
• olakšavaju rad i štede vreme. Suština je da se ljudima omogući da sarađuju, budu povezani i otkrivaju nove načine da budu produktivni bez obzira gde se nalaze.
Kompanije i organizacije širom sveta koriste Teams za zajednički rad na daljinu. Na primer, Etihad Airways je koristio Microsoft Teams, Power Apps i Power BI kad je izbila pandemija virusa korona da bi prebacio rekordnih 70 odsto zaposlenih na rad od kuće za samo dve nedelje.
Zahvaljujući funkciji Dynamics 365 organizacije u svim sektorima digitalizuju kompletno poslovanje – od prodaje i korisničkog servisa do upravljanje lancem nabavke – kako bi brzo mogle da se prilagode naglim promenama uslova na tržištu.
Organizacije su ubrzale sopstvenu digitalnu transformaciju kako bi osnažile svoje zaposlene, optimizovale poslovanje, uključile klijente i, u nekim slučajevima, promenile samu suštinu svjih proizvoda i usluga. Zato je neophodno da lideri ostave po strani stare načine poslovanja i redefinišu produktivnost.
U vreme velikih promena i neizvesnosti korisnici od nas očekuju da im ponudimo rešenja kojima će ojačati sopstvenu digitalnu otpornost i pametno ulagati u prednosti klauda, inteligentnih rešenja i bezbednosti.
Nije dovoljno samo primenjivati nove tehnologije – organizacije moraju i da se razvijaju na osnovu njih. Ključ za otpornost poslovanja leži u tehnološkom razvoju. Organizacije koje razvijaju sopstvene digitalne kapacitete će se brže oporaviti i izaći jače iz ove krize. Zato Microsoft svojim korisnicima i partnerima obezbeđuje tehnologije koje im pomažu da povećaju efikasnost, transformišu poslovanje i stvaraju nova rešenja u oblasti održivosti. Njihova ulaganja u održivost se odražavaju i na naše proizvode, usluge i uređaje.