Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Istraživanje o digitalnim plaćanjima kompanije Mastercard

Digitalni novčanici postaju sve značajniji u segmentu korišćenja mobilnih telefona i laptopova širom sveta i dominantni su kada je reč o razgovorima o novim načinima plaćanja jer su oni tema koja se pominje u oko 75% razgovora na društvenim mrežama, otkrilo je Istraživanje o digitalnim plaćanjima kompanije Mastercard za 2017. godinu.

Istovremeno, potrošači pokazuju veće interesovanje za primenu novih tehnologija kako bi kupovina postala brža, lakša i sigurnija. Tema virtuelne realnosti izaziva najpozitivnije komentare jer kupci već zamišljaju da će obavljati kupovinu jednostavnim klimanjem glave.

Ovo Istraživanje se sprovodi petu godinu zaredom i razvijeno je u saradnji sa PRIME Research i Synthesio agencijama. Istraživanje je analiziralo više od 3,5 miliona razgovora na društvenim mrežama prošle godine na nekoliko medija, uključujući Tviter, Fejsbuk, Instagram i Veibo.

„Tehnologija obećava i omogućava da život sa manje gotovine u upotrebi postane realnost za sve više ljudi svakoga dana“, rekla je Marsi Koen, potpredsednik sektora za digitalne komunikacije u kompaniji Mastercard. „Ovogodišnje istraživanje beleži promene u nivou interesovanja za nove načine kupovine i plaćanja, koji pre nekoliko godina nisu mogli ni da se zamisle.“

Prihvatanje novih tehnologija
Povećano prihvatanje digitalnih novčanika u prodavnicama, na internetu i u aplikacijama donelo je više od 2 miliona spominjanja novčanika na društvenim mrežama, a 84 posto njih je bilo na Tviteru. Osim same platne opcije, potrošači su iskazali pozitivan stav prema dodatnim funkcionalnostima, kao što je čuvanje kartica lojalnosti i njihov prihvat u sredstvima javnog prevoza.

Upotreba novih tehnologija, kao što su veštačka inteligencije i pametni kućni asistenti, bila je druga tema koja izazvala najviše razgovora o plaćanjima u 2016. godini. Ovi novi načini plaćanja su bili naročito zanimljivi potrošačima u četvrtom kvartalu, jer su ljudi diskutovali o tome šta bi mogli da kupuju tim novijim, pametnijim uređajima.

  • U pokretu – prenosiva tehnologija je bila najčešća među novim tehnološkim temama, a tu temu su inicirale najave novih partnerstava. U Azijsko-pacifičkom regionu, potrošači govore o integraciji mobilnih novčanika i prenosive tehnologije.
  • Vama na usluzi – Pametni asistenti, virtuelna realnost i veštačka inteligencija se pojavljuju kao nove zanimljive teme kada je reč o platnim tehnologijama. Korisnici širom Severne Amerike su iskazali veće interesovanje za jednostavnost slanja i prijema mobilnih uplata kroz samo jedan komentar upućen pametnom asistentu.
  • Povezivanje uređaja:. Internet stvari je bio popularna tema u većini razgovora u Severnoj Americi (44%) i Evropi (34%). Razgovori su za temu imali evoluciju Interneta stvari u Internet plaćanja, gde su plaćanja moguća putem bilo kog povezanog uređaja.

Spokoj danas i sutra
U svojim razgovorima, ljudi su stalno isticali da će uspeh novih tehnologija i novih načina plaćanja zavisiti od sigurnosti i zaštite koja je veća nego danas. Skoro polovina potrošača (43 posto) je izrazila interesovanje za biometriju i druge oblike autorizacije kako vi se povećala sigurnost plaćanja, smanjile prevare i prevazišle tradicionalne lozinke.

  • Nadohvat ruke – Nova dostignuća u prepoznavanja lica, dodira i otiska prsta učestvovala su u više od polovine razgovora o biometriji i tehnologijama provere identiteta (51 posto).
  • Reci „ptičica“ – Razgovori o prepoznavanju lica, naročito o mobilnim aplikaciji za proveru identiteta koje je lansirala kompanija Mastercard, Hands Free aplikaciji koju je osmislio Google i patentu Snepčet mreže za inkorporiranje platformi za plaćanje sa uslugama koje se odvijaju u realnom vremenu.
  • Zaboravi na lozinke: Korisnici su se žalili na pristup, zaboravljanje i resetovanje lozinki i izrazili su želju da se reše lozinki koje bi bile zamenjen nekim lakšim, unapređenim načinima zaštite.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!