Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Autentičnost je kombinacija dobrog ukusa i strasti

Pratite li industriju influencer marketinga, zasigurno ste se već susreli sa svetim gralom uspeha uticajnih osoba, a to je autentičnost. Prema IAB-ovom istraživanju sprovedenom na 3.600 ispitanika, potrošači su definisali autentičnost kao kombinaciju dobrog ukusa i strasti – njih čak 46% veruje da „dobar ukus ili preporuke“ i „strast o temi“ čine influensera autentičnim.

Nešto više od trećine ispitanika kaže da bi se temeljne vrednosti influensera trebale poklapati s potrošačevim. Podednako važno je i to da je influenser povezan ili učestvuje u zajednici, dok je najmanje bitan faktor u ocenjivanju autentičnosti stručnost. Dobar influenser ne mora znati sve činjenice, već treba biti strastven oko toga što tumači i pružiti dobru preporuku potrošačima.

Kada nastupa trenutak prekida odnosa između potrošača i influensera?
Potrošači znaju da influenseri primaju neku vrstu kompenzacije kada rade s brendom, stoga brendovi i influenseri moraju biti svesni opasnosti koja može narušiti njihovu saradnju. Na primer, 43% ispitanika ne samo da veruje influenserima da daju iskrenu recenziju, nego cene kada influenseri prekinu saradnju s nekim brendom. S druge strane, 34% njih smatra da ne mogu verovati recenziji sponzorisane objave, iako je influenser pouzdan izvor, dok samo 3% potrošača tvrdi da je sponzorisana objava razlog zbog kojeg će prestati verovati influenceru i brendu.

Iako sponzorirane objave nisu primarni razlog gubitka pratilaca, influenseri trebaju biti na oprezu. Rezultati istraživanja pokazuju da je 41% ispitanika prestalo pratiti influensera tokom vremena jer su izgubili volju i interes za sadržajem. Takođe, 37% njih prestaje sa praćenjem ako objava nije usklađena s vrednostima potrošača, 35% ako se promeni kvaliteta objava, dok 33% prestaje s praćenjem ako se objavljuje previše sponzorisanog sadržaja.

Koje su koristi za potrošača?
Najčešće prednosti u očima potrošača su zabava i otkrivanje novih proizvoda. Prema istraživanju, 49% ispitanika uživa kada influenser kreira neku vrstu zabave, kao npr. raspakivanje proizvoda, dok je drugih 49% ispitanika, zahvaljujući influenserima koje prate, otkrilo novi brend ili proizvod. Nakon zabave i otkrivanja proizvoda, 46% ispitanika izjavilo je da im preporuke influensera mogu pomoći odlučiti hoće li kupiti proizvod ili ne. Samo 3% ispitanika smatra da nema nikakve koristi zbog praćenja influensera, dok 36% njih smatra da je prednost influensera njihova autentičnost te da im to jamči iskrenu povratnu informaciju o proizvodu od osobe kojoj veruju.

Iz svega proizlazi kako influenseri treba dobro da osluškuju potrebe svojih pratilaca te pokušaju pronaći balans između sadržaja koji objavljuju i koristi koju pratioci imaju od njih.

Više informacija pročitajte OVDE.

Izvor: Dialog Komunikacije

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!