Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mnogi brendovi ne brinu o „cancel kulturi“

SVET – Dok je fenomen „cancel kulture“ i javnog pozivanja na bojkot ili promene brenda nakon pogrešnih koraka dramatično porastao poslednjih godina, većina marketara nije zabrinuta, pokazala je nedavna studija kompanije Forrester.

Izveštaj otkriva da 57% američkih direktora marketinga veruje da pretnje „otkazivanjem“ ili bojkoti neće imati uticaja na prodaju njihovog brenda, dok oko 59% njih veruje da „otkazivanje“ neće direktno uticati na njihove brendove.

„Uočili smo da kultura otkazivanja više utiče na lične brendove nego na brendove kompanija. Ljudi, a ne kompanije, mogu biti materijalno ugroženi pod uticajem kulture otkazivanja“, napisao je nedavno u blog postu Mike Proulx, potpredsednik i direktor istraživanja u Forresteru. Ipak, primetio je da kompanije nisu uvek imune na efekte „cancel kulture“.

Forrester definiše kulturu otkazivanja kao „široko rasprostranjenu javnu kampanju (često putem društvenih medija) u kojoj se kompanija poziva na odgovornost za pogrešna dela“.

Poslednjih godina došlo je do „otkazivanje“ brendova kao što je Goya Foods, nakon što su pre dve godine rukovodioci ove kompanije dali pro-Trampove izjave. Kao što je Proulx primetio, mnoge poznate ličnosti su takođe pale u nemilost svojih pratilaca. Chrissy Teigen je, na primer, „bojkotovana“ prošle godine nakon što su se pojavili dokazi njenog cyberbullyinga.

Prema Forresteru, 55% odraslih na mreži u SAD spremno je da bojkotuje brend ako on „namerno ima neetičke poslovne prakse“, a 53% će ga bojkotovati zbog neprofesionalnog ponašanja prema zaposlenima.

Ali postoje strategije koje brendovi mogu preduzeti da bi „ponovo stale na noge“ kada se suoče sa bojkotima i javnom negativnošću.

Forrester savetuje da kompanije „shvate greške“ i otkrio je da bi se 41% potrošača vratilo brendu koji se javno izvini i prizna da je pogrešio. Brendovi poput Aunt Jemima i Uncle Ben napravili su takve korake i spasile brend. Na kraju, Forrester je otkrio da brendovi treba da „podržavaju vrednosti kompanije“, jer bi 22% odraslih potrošača bojkotovalo brend koji ne deli iste vrednosti.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!