Popularnost Twittera u Srbiji još nije dostigla nivo okolnih zemalja, ali je evidentan porast korišćenja ovog „medija“ u političke svrhe. Tako su se u toku prvih pet dana predizborne kampanje, mogli izvesti i prvi rezultati monitoringa: parlamentarne stranke su uglavnom podjednako zastupljene u štampanim i elektronskim medijima, nakon Borisa Tadića najviše se pričalo o Vojislavu Šešelju i češće govorilo o stranačkim liderima, nego o samim strankama, pokazale su analize agencije Kliping.
Na Twitter-u se najviše pominjao Boris Tadić, dok je drugo mesto pripalo Vojislavu Šešelju, čija je završna reč na suđenju u Hagu iskorišćena u predizborne svrhe. Najviše objava na Twitter-u u odnosu na klasične medije imale su Dveri (106 tvitova na prema 20 objava u klasičnim medijima), a najmanje se tvitovalo o PUPS-u, SPO-u, Jedinstvenoj Srbiji, SPS-u i Novoj Srbiji.
„U štampanim i elektronskim medijima parlamentarne stranke su bile uglavnom podjednako zastupljene, sa izuzetkom Demokratske stranke, koja je dobila i za više od 30% veću medijsku zastupljenost u odnosu na SNS, SPS, LDP, URS, SRS i DSS,“ izjavio je Nikola Đoković iz agencije Kliping koja prati aktivnosti stranaka u klasičnim i onlajn medijima.
Početak ovogodišnje predizborne kampanje obeležila je odluka RRA, da ograniči oglašavanje stranaka na radio i TV kanalima. Ta odluka, ali i sve veća popularnost novih kanala komunikacije – društvenih medija (facebook, twitter, blogovi i forumi), dovela je do „izmeštanja“ stranačkih aktivnosti u virtualnom prostoru. „Na poslednjim parlamentarnim izborima u Sloveniji, među društvenim mrežama izdvojio se Twitter, kao najbrži, najjeftiniji i najefikasniji kanal komunikacije, kao izuzetno bitan segment političke kampanje. I ovogodišnji srpski parlamentarni izbori pokazuju istu tendenciju“, dodao je Ilija Vučević iz Klipinga.