Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Svaki mail je brief (ponekad)

Ne tako davno, pisali smo o tome kako napisati dobar brief i zašto se uošte zamarati time. Toga je većina klijenata svesna i dobro osmišljeni briefovi pristižu na adresu account managera čim se radi o većem zadatku, novoj kampanji ili pozivu na pitch.

Svaka agencija voli baš takve zadatke jer, kada se dobro odrade, akumuliraju nove prihode i stvaraju potrebe za fakturama, omiljenim oruđem svakog account managera.

Dobar brief svog čitaoca ostavlja s jasnim odgovorima na pet ključnih pitanja:

  • Šta klijent želi?
  • Šta ima za ponuditi kupcu / korisniku?
  • Ko je taj kupac / korisnik?
  • Kako mu agencija može u tome pomoći?
  • Kojim sredstvima i unutar kojih okvira agencija to treba postići?

U agencijskoj svakodnevici, briefovi su ređa pojava nego što bismo mi to voleli. Ne zato što živimo isključivo za pitcheve i image kampanje, već zato što, kako i naslov kaže, u svakodnevici account managera, svaki mail je brief.

Glavnica svakodnevnog radnog vremena odlazi na naočigled manje, nove zadatke kod postojećih klijenata, a koji su zapravo dopune već dogovorenih projekata. Ti zadaci stižu putem maila, uz telefonske dopune, a ranije uhodana saradnja sa nedeljnim ili mesečnim sastancima služi za najavu posla ili rešavanje eventualnih nedoumica. Ono što često karakterizuje te takozvane “tekućice” jeste što se jako puno toga u njima podrazumeva. A to podrazumevanje je jako klizavo područje. Pitajte bilo kog accounta.

Lepo je imati osećaj da smo s klijentom na istoj talasnoj dužini kad govorimo o zadacima. I ne možemo reći da nam ponekad ne imponuje osećaj da nas klijent smatra gotovo pa delom svog tima, što znači da nam ne treba previše objašnjavanja, jer smo ionako u toku zbivanja, odluka, razmišljanja i planova.

Stvarnost je, međutim, nešto drugačija. Account na mail dobija zahtev za kreativnim rešenjem. Deo se u njemu kaže, deo se podrazumeva. Nešto se da iz toga pretpostaviti. Kako bi zadatak krenuo u realizaciju ili osmišljavanje ideje, account to prvo treba preneti kreativnom timu. A kreativni timovi nekako vole postavljati dodatna pitanja kad dobiju novi zadatak. Kažu da im pomažu u osmišljavanju ideja i rešenja bez opasnosti da krenu stranputicom ili se izgube u svojoj ličnoj viziji zadatka.

Ceo tekst pročitajte na ADukacija blogu.

Izvor: I TO NIJE SVE!

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!