Na društvenoj mreži Twitter se komunikacija odvija prilično brzo i imate veoma malo vremena, svega par sekundi da “uverite” ljude da baš vas zaprate.
Postoje mnogi razlozi zašto neki ljudi imaju više, a neki manje pratilaca i ovde su navedeni neki od njih. Bilo da ljudi dolaze do vas kroz timeline ili vas pronalaze u sugestijama “Who to follow” prvo vide vaš profil i on je presudan da li će vas zapratiti ili ne.
Prva stvar koju neko vidi kada dođe na vaš profil je vaš cover, avatar, nickname i opis (Bio). Ispod se nalazi link do vašeg sajta ili neke druge internet adrese koju želite istaknuti. Sledeća stvar koja je veoma bitna, je odnos broja ljudi koje vi pratite i koji vas prate. Veoma je važna stvar i broj tvitova, o čemu će u nastavku teksta biti više reči.
1. Način vašeg predstavljanja
Od vašeg predstavljanja javnosti zavisi to kakav ćete utisak ostaviti na svoje pratioce. Nemojte stavljati nikakve nerealne opise, nazive i sebe veličati. Npr. nemojte biti previše pretenciozni (Social media ninja, social media guru i sl.)
Prilikom predstavljanja i pisanja opisa (Bio) budite realni i trudite se da budete zanimljivi i kreativni. To je jedna od prvih dodirnih tačaka da se utvrdi da li ste vredni da vas ljudi zaprate. Nemojte se predstavljati u trećem licu.
2. Na vašoj profil slici je “jaje”
Ovo je jedan od načina da pratioci vide da ste novi ili svoj twitter profil ne ažurirate redovno. “Jaje” stoji na avataru kada tek kreirate profil i preporučuje se da postavite svoju autentičnu sliku. Izbegavajte neke šaljive slike i nemojte postavljati slike nekih poznatih ličnosti i sl. To može biti presudna stvar koja će odbiti ljude da vas zaprate.
3. Vaš twitter odnos nije proporcionalan
Ovo se može desiti kao na primeru na slici, ako zapratite previše profila u nadi da će vam uzvratiti praćenje pa se dogodi da imate mnogo veći broj ljudi koje vi pratite nego ljudi koji vas prate. Ovakvi profili se često okarakterišu kao spem profili i ljudi ih izbegavaju. Zato izbegavajte takav nastup. Ovde se takođe može videti i ako imate preveliki broj tvitova.
4. Koristite servise i automatske poruke
Proverite da li koristite automatske poruke ili ste prijavljeni na nekom od servisa gde ste dozvolili da automatski postavljaju određene tvitove umesto vas? Primetili ste sigurno da tvitove gde se izbacujuju razna obaveštenja npr: koliko vas je ljudi zapratilo i koliko otpratilo ili poruka koliko tvitova imate prosečno i sl. Pružite svojim fanovima tvitovanje u realnom vremenu i autentičnost i ne dopustite da automat tvituje umesto vas.
5. Prodajete nešto preko twittera
Ako intezivno nudite i tvitujete o određenom proizvodu ili usluzi, to će vaši pratioci vrlo brzo primetiti i počeće da im smeta i otpratiće vas. Ukoliko nešto prodajete i nudite, izbegavajte da to radite napadno već komunicirajte i uključujte se u diskusije ljudi koje zanima ta oblast ili tvituju o tome. Npr. ukoliko prodajete računare, locirajte ljude koji tvituju o tome i uključite se u komunikaciju ili pružite neki savet pri kupovini, mnogo je efektnije.
Autor: Bojan Pajić
Izvor: Homepage