Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Završeno svetsko takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja

Zvanično je završeno svetsko takmičenje u rešavanju poslovnih studija slučaja, Belgrade Business International Case Competition 2016.

Ukupno 64 studenta sa 16 univerziteta iz SAD, Australije, Kanade, Irske, Danske, Norveške, Holandije, Hong Konga, Kine, Singapura i Tajlanda rešavalo je dve studije slučaja u okviru četvrtog internacionalog studentskog takmičenja u rešavanju poslovnih studija slučaja.

Prvu studiju slučaja koju su studenti radili 5 sati zadala je vodeća banka na tržištu Srbije, Banca Intesa, dok su drugu studiju slučaja vodeće kompanije Philip Morris International radili 24 sata. Timovi studenata su imali priliku da svoja rešenja prezentuju pred stručnim žirijem sačinjenim od top menadžera i konsultanata vodećih kompanija iz Srbije.

“Motivisati mlade ljude da uđu u svet biznisa na ovaj način je odlična ideja. Ovo je dobra prilika da vidimo mlade talente, da razmenimo ideje, da se povezujemo sa ljudima i da učimo. Mislim da je svako rešenje koje sam imao prilike da vidim danas jako vredno.“ rekao je Stevan Vraneš, menadžer korporativnih poslova za region Srbije, CG i BIH kompanije Philip Morris International.

„Ceo događaj je prevazišao moja očekivanja. Cenimo mišljenje nekoga ko nije deo naše kompanije, kao i ideje koje potencijalno mogu da nas navedu na neku vrstu inovacija koje možemo da implementiramo. Želeo bih da budem deo ovakve vrste događaja u budućnosti zato što smatram da je ovo nešto što pravi konkurentsku prednost, da učestvujemo u ovakvom događaju, da budemo partneri i da imamo priliku da diskutujemo sa ovim mladim ljudima koji imaju nesvakidašnje ideje.” izjavio je Nikša Ilović, direktor Sektora za upravljanje segmentom klijenata fizičkih lica Banca Intesa.

„Zadovoljstvo je što smo imali priliku da ugostimo najbolje studente i mentore iz celog sveta. Prikazana je kultura i tradicija Srbije, akcenat je bio na učenju i zato su izabrane vodeće kompanije na tržištu Philip Morris International i Banca Intesa koje prepoznaju ulaganja u talente.“ rekla je Vesna Damnjanović, direktorka takmičenja BBICC.

Pobednik ovogodišnjeg takmičenja je National University of Singapore, drugoplasirani tim dolazi sa Hong Kong University of Science and Technology, dok je treće mesto pripalo timu sa Maastricht University.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!