Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI, pokrenule je istraživanje koje se bavi ključnim temama iz oblasti marketinga i komunikacija, kao i trendovima za 2016. godinu.
Upitnik je namenjen stručnjacima iz sektora korporativnih, digitalnih komunikacija i marketinga iz zemalja u regionu (Srbija, Hrvatska, BiH, Slovenija, Makedonija i Crna Gora). Cilj ovog istraživanja jeste sagledavanje stanja struke u regionu, kao i trendova i izazova koji nas očekuju u narednoj godini.
Budući da znamo koliko je važno da znamo gde smo i kuda želimo da idemo, kada je u pitanju razvoj struke, pozivamo kolege iz kompanija i agencija da uzmu učešće u ovom istraživanju. Za popunjavanje upitnika potrebno je oko 5 minuta.
Istraživanje je upotpunosti anonimno, a svi dobijeni podaci biće prikazivani kao grupni i ekskluzivno predstavljeni na forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, koji će biti održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu.
Upitniku možete pristupiti OVDE.