Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li su brendovi spremni da se prilagode generaciji 50+?

Koje promene u životnim navikama donose srednje godine i pozno doba? Da li smo sa 50+ spremni za radikalne rezove u životu? Kakve odluke ćemo donositi, šta ćemo menjati, koje navike ćemo odbaciti, a koje novine uvesti?

Odgovor na ova pitanja dalo je najnovije istraživanje „ReMovement“ koje je sprovela kompanija Ketchum, jedna od vodećih svetskih konsultanskih kuća u oblasti komunikacija.

Istraživanje je obuhvatilo potrošače preko 50 godina starosti, i sasvim (ne)očekivano došlo do rezultata da je ova populacija spremna da menja mnogo toga, pa i potrošačke navike i brendove. Upravo je studija „ReMovement“ potvrdila da srednje doba predstavlja vreme kada treba odbaciti stare navike i isporbati nove stvari. Rezultat ovog istraživanja je da potrošači stariji od 50 godina, ne samo da su iznenada spremni za promene, već su spremni za radikalne „rezove“ u svim aspektima života, bilo da je u pitanju npr. razvod braka bez ljubavi ili „raskid“ sa brendom sa kojim je „odnos postao navika“.

„ReMovement“ studija potvrđuje da srednje doba predstavlja vreme kada se odbacuju stare navike i isprobavaju nove stvari. Čak 89% ispitanika izjasnilo se da je više nego voljno da isproba nove brendove, da se ponovo pokrene dok prolazi kroz promene životnih navika, i da nisu lojalni koliko su trgovci bili ubeđeni da jesu. Trgovci ne veruju u nestabilan odnos sredovečnog potrošača prema brendu, a trebalo bi ozbiljno da se pozabave ovim problemom. Zbog toga i savetujemo brendovima da zajedno sa stručnjacima u oblasti komunikacija kreiraju i sprovedu kampanje koje će biti usmerene ka ovoj populaciji. Ako se povežu sa ovom starosnom grupom na način na koji ona to želi, biće nagrađeni uvažavanjem i lojalnošću“,istakla je Maja Stojanović, izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchum-ovog partnera u Srbiji.

Sledi 10 načina na koje se brendovi mogu povezati sa starosnom grupom 50+:

  1. Predstavite svoj brend u novom svetlu – Naglasite prednosti za ljude koji prolaze kroz promene u životu.
  2. Imajte u vidu da je ova generacija otvorena za upoznavanje novih ljudi, proizvoda, usluga… – Pružite im priliku da to i učine.
  3. Pomozite im da okrenu novi list – Ponudite im mogućnost da krenu napred bez gledanja unazad.
  4. Slavite sreću koju donosi novo životno doba – Pokažite kakvu sreću donose i 60-e i 70-e godine.
  5. Bacite akcenat na optimizam – Prikažite ljudima uzbudljive mogućnosti koje su pred njima.
  6. Slavite individualnost – Pokažite da je u redu biti sam i uživati u svom društvu.
  7. Eksperimentiite – I ova generacija želi da proba nove stvari.
  8. Dozvolite ugađanje sebi – Potvrdite da je želja ljudi da se posvete ličnom ispunjenju sasvim ok.
  9. Pokažite da lojalnost treba zaslužiti – Recite otvoreno da se lojalnost brendu ne podrazumeva i da nije obavezna.
  10. Obezbedite plan za dugovečnost – Ponudite ideje za dobar život i u srednjem I poznom dobu.
spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!