Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Manje je više!

Izazov 250215- (296 of 350)Da li je moguće da se sa što manje reči, vizuelnih komponenti, kao i bez primene agresivnih i obimnih kampanja privuku potencijalni korisnici ka određenom brendu?

Razvojem digitalnog doba, gde je brzina kretanja i protoka informacija veća od brzine fizičkog kretanja, stvoren je pritisak kod ljudi da stalno budu okruženi informacijama, da budu aktivni i okupirani raznim stvarima i prisutni na svakom mestu i događaju. Kako bi odgovorili na potrebe ovakvog razvoja, razni brendovi se trude da snažnim i konstantnim porukama i aktivnostima, dopru do što većeg broja ljudi. U okviru tog začaranog kruga raznovrsne poruke o različitim brendovima stižu nam i od medija i marketinških agencija. Posledica svega toga je da su ljudi zbog velike količine informacija sve više pod stresom, a samim tim je smanjena i produktivnost, što pokazuju i razne studije iz oblasti primenjene psihologije.

Ovo i ovakvo vreme rezultiralo je naporima mnogih brendova da se sa što manje reči, slika, zvukova pokušaju da saopšte i prenesu svoju poruku, ali takvu da ostane zapamćena i usvojena od strane korisnika, koji će lako i emotivno moći da se poistovete sa glavnom porukom brenda.

Kako biste kreirali uspešan brend ako bi vam neko oduzeo mogućnost upotrebe osnovnih brending elemenata – slike, reči ili boja, ili možda čak sva tri?

Ideja radionice „Manje je više“, koja će biti održana na forumu IZAZOV 2016, jeste da se na što kraći i upečatljiviji način izgradi slika i stvori emotivna potreba i želja kod ljudi za određenim brendom.

Za Marketing mrežu tekst napisala:
Nataša Marinković, Client Service Director, Unibrand Communications

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!