Da li je moguće da se sa što manje reči, vizuelnih komponenti, kao i bez primene agresivnih i obimnih kampanja privuku potencijalni korisnici ka određenom brendu?
Razvojem digitalnog doba, gde je brzina kretanja i protoka informacija veća od brzine fizičkog kretanja, stvoren je pritisak kod ljudi da stalno budu okruženi informacijama, da budu aktivni i okupirani raznim stvarima i prisutni na svakom mestu i događaju. Kako bi odgovorili na potrebe ovakvog razvoja, razni brendovi se trude da snažnim i konstantnim porukama i aktivnostima, dopru do što većeg broja ljudi. U okviru tog začaranog kruga raznovrsne poruke o različitim brendovima stižu nam i od medija i marketinških agencija. Posledica svega toga je da su ljudi zbog velike količine informacija sve više pod stresom, a samim tim je smanjena i produktivnost, što pokazuju i razne studije iz oblasti primenjene psihologije.
Ovo i ovakvo vreme rezultiralo je naporima mnogih brendova da se sa što manje reči, slika, zvukova pokušaju da saopšte i prenesu svoju poruku, ali takvu da ostane zapamćena i usvojena od strane korisnika, koji će lako i emotivno moći da se poistovete sa glavnom porukom brenda.
Kako biste kreirali uspešan brend ako bi vam neko oduzeo mogućnost upotrebe osnovnih brending elemenata – slike, reči ili boja, ili možda čak sva tri?
Ideja radionice „Manje je više“, koja će biti održana na forumu IZAZOV 2016, jeste da se na što kraći i upečatljiviji način izgradi slika i stvori emotivna potreba i želja kod ljudi za određenim brendom.
Za Marketing mrežu tekst napisala:
Nataša Marinković, Client Service Director, Unibrand Communications