Kreiranje video sadržaja jeste zanimljiv i kreativan posao, koji, kao i svaki drugi posao, uključuje faktore koje možemo i ne možemo kontrolisati. Na temu faktora koje možemo kontrolisati ekipa dme.video snimila je jedan koristan video za sve iz naše branše.
Ovaj edukativni video inspirisan je istinitim događajima. Pitanja i nesuglasice koje često imamo na terenu prilikom snimanja, sumirali smo u jedan video odgovor i uz to priložili dokaze. Na ovaj način želimo da dođemo do što većeg broja ljudi koju su na bilo koji način uključeni u video produkciju i marketing, da delimo znanje i veštine i da u budućnosti što efikasnije radimo zajedno.
Video se nalazi na Instagram profilu dme.video, podelite ga sa nekim kome bi on bio od koristi.
Predstavljamo top 5 tema u video produkciji, za početnike i mlade profesionalce:
Roll down
Roll up, simbol brendinga, najčešći gost svih događaja i setova, bi mogao da polako da pređe u Roll down, pa da razmotrimo druge načine brendiranja. Naročito kada je u pitanju njegova uloga u videu, greška je da se brending (backwall, roll up i slični nositelji logotipa) stavljaju neposredno iza govornika. Govornik tada nije u fokusu, dok je dosta bolje rešenje pozicioniranje u prostoru koje ima dubinu, a logotip dodajemo u postprodukciji.
Zlatni mekani sati
Doba dana u kojem snimamo je jako bitan faktor za kvalitet slike. Kada sunce prži, onda prži i sliku. Najbolje vreme za snimanje, poznati “golden hour” nam sunce obezbeđuje neposredno nakon izlaska i još nekih sat vremena nakon zalaska. Tada je slika mekša i svi smo lepši.
Treba nam tonac
Zvuk je sledeći bitan faktor na snimanju, i važno je kontrolisati ga. A to radi tonac, i da, on jeste neophodan na snimanju. Vetar, saobraćaj, šuškanje košulja, i još sto napadača na zvuk koje treba kontrolisati kako bismo napravili dobru zvučnu sliku.
Šta će nam pokrivalice?
Koliko god da smo šarmantni pred kamerom, pokrivalice pobeđuju. Kadrovi iz intervjua u kombinaciji sa pokrivalicama, odnosno kadrovima koji slikom dočaravaju ono o čemu govorimo je efikasniji način prenošenja poruke. Sadržaj je bogatiji, tema je bolje objašnjena, video dinamičniji, pa i gledaocima se duže drži pažnja.
Kadriranje i lokacija
Pre snimanja, ukoliko imamo mogućnosti, najbolje je prvo otići na izviđanje lokacije. Slike lokacije na internetu su jedno, uživo je nešto drugo, ili peto.Zato neposredno pred snimanje, predlažemo obilazak lokacije, proveru okolnine i uslova. Kadar se takođe unapred planira, pozicija govornika, za šta je na snimanju takođe potrebno vreme dok ne dobijemo željeni kadar. Sistem “stani tu i snimaj” ne donosi dobar video.
View this post on Instagram