SVET – Novi izveštaj marketinške grupacije dentsu ispitao je dugoročne potrošačke trendove do 2030. godine.
Iz grupacije dentsu objavili su potrošačku viziju nazvanu “Doba uključene inteligencije”, a ona prikazuje dugoročne potrošačke trendove koji će oblikovati nadolazeće desetleće.
Istraživanje pokazuje kako je pandemija ubrzala mnoge dugoročne trendove sa kojima se suočavaju brendovi, a temelji se na intervjuima sa poznatim futuristima, akademicima, autorima i stručnjacima, te anketama potrošača koje je radio dentsu.
Zdravlje i dobrobit ključne su teme u ovom izveštaju, a mnogi potrošači izrazili su želju da koriste tehnologiju kako bi ostali zdravi i u budućnosti. Čak 34% potrošača na svetu izjavilo je da bi u svoj mozak ugradili mikročip kako bi produžili životni vek, koji je u SAD-u već upola manji. Takođe, jedna trećina potrošača kaže da će se do 2030. podvrgnuti operacijama radi poboljšanja mentalnog zdravlja.
Takođe, kako internet trgovina napreduje, brendovi će se boriti za vidljivost na tržištu. Istraživanje je otkrilo da bi 32% potrošača rado koristilo samo jednu kompaniju za sve životne potrebe, uključujući kupovinu, zdravstvenu zaštitu i finansijske usluge, sa svrhom olakšavanja života.
Kada je reč o ličnim podacima, ispitanici su izrazili dozu skepticizma, pa tako njih 83% želi veću kontrolu kada je reč o načinu na koji kompanije koriste njihove lične podatke.
U studiji su navedeni podaci koji će nam pokazati budućnost, pogotovo kada analiziramo odgovore mlađih generacija. Gotovo dve trećine ispitanika (64%) uzrasta od 18 do 24 godina, veruje da će tradicionalni koncepti identiteta, kao što su dob, pol i rasa nestati do 2030. To znači da će brendovi više raditi na segmentiranju i ciljanju svoje publike prema širem skupu osobina koje pripisujemo sami sebi, ali i razmisliti o širem spektru vrednosti kada je reč o komunikaciji, uslugama i proizvodima.
Vizija potrošača koju je izradio dentsu dostupna je na OVDE.
Izvor: HURA