Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Uloga Tvitera na Olimpijskim igrama

Društvene mreže su do sada umnogome oblikovale dešavanja izvan, ali i na samim borilištima Olimpijskih igara u Londonu. Uoči početka najveće svetske sportske manifestacije, društvene mreže su se „usijale“ i od tada tenzije samo rastu.
Tviter i ostali načini savremene komunikacije su bili platforma za sportiste da pod sloganom „Zahtevamo promenu“ izraze protest protiv ograničenja koje su nametnuli sponzori Igara. Dvojica sportista su izbačena sa takmičenja zbog rasističkih komentara na Tviteru, a jedan navijač je danas uhapšen zbog mnogobrojnih pretećih poruka na Tviteru upućenih britanskom skakaču u vodu Tomasu Dejliju.
Za organizatore Igara, koji opsesivno i danoćno kontrolišu sve i svakoga, ne bi li sve bilo pod konac, tviterasi ostaju neuhvatljivi. „Ne mislim da ćemo tražiti kontrolu (Tvitera), niti bismo to bili u stanju da sprovedemo,“ priznao je portparol Medjunarodnog olimpijskog komiteta (MOK) Mark Adams. On je, medjutim, dodao da MOK sve to pozdravlja, ali uz pravilno korišćenje.
Ali, kako obuzdati armiju više od 15 miliona tviteraša koji komentarišu dešavanja u Londonu. Ne treba svakako zanemariti ni mnogobrojne Olimpijce, od koji pojedini znaju da odlutaju od pravila Igara, recimo, promovišući sopstvene sponzore. Pored „anonimusa“ i sportista, Tviter je krivac što se pod lupom javnosti našao i britanski zakonodavac i novinarka zbog kritike svečanog otvaranja u režiji Denija Bojla.
Uprkos svemu, Tviter je već neotudjivi deo ovih igara kako za ljubitelje sporta, tako i samih takmičara, koji preko njega održavaju vezu sa svojim navijačima i dele utiske, radost i suze. A kada se koristi u meri u kojoj je to danas slučaj, smatra smatra čelnik Olimpijskog komiteta Britanije Endi Hant, čovek mora da bude spreman da dobije i dobru i lošu poruku, mada naglašava „loša poruka može da bude i potpuno neprihvatljiva.“

Izvor: Beta

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!