Vanja Bahilj, copywriter agencije Ovation BBDO, povodom nedavnog pada Facebook-a, Instagrama i WhatsApp-a na šest sati, što je izazvalo „paniku“ kod mnogih, smatra da kad bi te društvene platforme nestale na nekoliko dana, „nakon inicijalnog šoka i prilagođavanja, mislim da se ništa specijalno ne bi desilo, vratili bismo se na fabrička podešavanja“.
Profesor Dušan Ristić sa odseka za sociologiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu kaže da je pad ovih platformi iz ugla istraživača bio zanimljiv, kao jedan eksperiment uživo, koji je pokazao da je „nama onlajn stvarnost mnogo važnija nego fizička stvarnost i naše neposredno okruženje, bilo u ekonomskom smislu, ili u smislu povezivanja“ (komunikacije).
Bez obzira što je to u prvom momentu izazvalo pad vrednosti akcija Fejsbuka, a ugrozilo i mnoge ljude koji zarađuju preko društvenih mreža, Bahilj misli da su se stvari vrlo brzo vratile na staro, „ništa skandalozno se ni u finansijskom smislu nije desilo“.
Dodaje da su neki osetili anksioznost, jer im je bila onemogućena uobičajena komunikacija, ali ocenjuje da mi „podjednako ne umemo da komuniciramo“, bez obzira na starosnu dob, odnosno da se to ne odnosi samo na mlade ljude koji najviše komuniciraju preko društvenih mreža.
Ceo prilog pogledajte na linku ispod:
Više informacija pročitajte na sajtu N1.