Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U Srbiji u 2014. rast internet oglašavanja za 11,8%

Oglašivači u Srbiji su u 2014. ukupno investirali 18,16 miliona evra u oglašavanje na internetu, što je za 11,8 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, rekao je predsednik UO IAB Srbija i digital manager agencije Direct Media Vladimir Aranđelović na konferenciji Digital Day 2015.

On je predstavio Adex izveštaj o investicijama u oglašavanje na internetu prema kojem najveći udeo u tržištu, čak 45 procenata, zauzima tzv. display oglašavanje. „Po 14 odsto tržišta zauzimaju segmenti pretraživača i društvenih mreža, u kojima dominantne udele imaju Google i Facebook“, istakao je Aranđelović.

Dodao je i da mobilni marketing zauzima nešto više od dva odsto tržišta, ali da beleži najveći rast od svih segmenata – čak 108% u odnosu na prethodnu godinu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!