Mobilni operater mts našao se pred izazovom – kako oglasiti inovativnu 4G tehnologiju, koju su oba lokalna konkuranta već počela da reklamiraju?
Ideja: demonstrirati snagu i pokrivenost 4G mreže (u čemu mts ima prednost u odnosu na konkrenciju) – umesto priče i objašnjavanja, zaista je iskorišćena 4G tehnologiju da bi se emitovale UŽIVO TV reklame iz cele Srbije.
Sa svih mogućih i nemogućih lokacija – od centralnih gradskih trgova do planinskih vrhova – proizvedeno je 140 jedinstvenaih i neponovljivih TV spotova, snimljenih telefonima, kamerama i dronovima. TV spotovi prikazali su lepote naše prirode, znamenite istorijske lokacije kao i različite ljude iz raznih krajeva Srbije. Svi spotovi emitovani su u potpunosti uživo tokom reklamnih blokova na četiri TV stanice sa nacionalnom frekvencijom, koristeći isključivo mts 4G mrežu.
Činjenica da je svaka reklama bila unikatna i nepredvidiva, učinila je da se spotovi zaista istaknu i zasene sve ostale, klasično snimljene reklame u marketinškom bloku. Kampanja je ubrzo izazvala veliku pažnju u medijima i naišla na pozitivan odjek u javnosti.
Rezultat je izvanredan – kampanju je videlo preko 5 miliona gledalaca, što čini 75% populacije u Srbiji. Kampanju potpisuje agencija McCann Beograd.