Profesionalna manifestacija Marketinški događaj godine, po osmi put, održan je juče u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma. Na osnovu analize poslovanja u 2013. godini, rangiranih kroz devet ekonomskih pokazatelja kao izraz efikasnosti poslovanja, uvodeći i deseti – kreditni rejting, proglašene su najuspešnije specijalizovane agencije i preduzeća koja su poslovala na tržištu marketinških usluga u Srbiji u 2013. godini. Njima je pripala povelja Punom parom napred.
Ukupno 206 firmi, raspoređenih u jedanaest grupa prema specifičnostima poslovanja, u prošloj godini ostvarile su poslovni prihod od oko 40 milijardi dinara.
Dobitnici priznanja Punom parom napred su:
- U grupaciji preduzeća za projektovanje, programiranje i realizaciju medija, terminskog i finansijskog plana oglašavanja – Direct Media, Beograd
- U grupaciji agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja – Ipsos Strategic Marketing, Beograd
- U grupaciji agencija za odnose s javnošću – Executive Group, Beograd
- U grupaciji agencija za digitalni marketing – InitiativeFB, Beograd
- U grupaciji preduzeća za sastanke i sajmove – Beogradski sajam
- U grupaciji preduzeća za organizovanje sajamskih nastupa, privrednih i drugih izložbi – Beoexpo System, Beograd
- U grupaciji agencije za tržišne komunikacije – MMS Communications, Beograd;
- U grupaciji agencije za pres kliping – Ninamedia, Novi Sad.
Pored toga, zaslužnim novinarima privrednih rubrika u srpskim medijima dodeljena su priznanja ZLATNO PERO. Ove godine ona su otišla u ruke Ljiljane Lukić, novinarke dnevnog lista Privredni pregled, i Aleksandra Vlajkovića, nekadašnjeg dugogodišnjeg direktora marketinga RTS-a.