SVET – Heineken kreće u potragu za agencijom koja će upravljati globalnim planiranjem i zakupom medija za ovog, trećeg po veličini proizvođača piva u svetu, piše M&M Global.
Kompanija Heineken radi sa Starcom Mediavest Grupom od 2012. godine, kada su objedinjili poslove koje je ranije radilo 14 agencija širom sveta u jedinstveni odnos s Publicis Groupe medijskom mrežom. Kada je SMG 2012. godine pobedio WPP-ov Mindshare i osvojio ovaj posao, globalno trošenje na oglašavanje kompanije Heineken bilo je procenjeno na 335 miliona dolara.
AAR Partners London vodi ovaj tender za novog partnera, na čelu koje je Gregory Kukolj, Heinekenov globalni šef za medije i digital. Kukolj, koji se pridružio Heinekenu neposredno pred izbor SMG-a pre četiri godine, rekao je da su u potrazi za agencijom koja ima komplementarne veštine i geografski doseg onima SMG-a. Kukolj je takođe dodao da će Heineken nastaviti da radi sa SMG-om na 30 tržišta gde ima postojeći odnos sa ovom agencijom.
Više informacija na mandmglobal.com