Kreativna agencije Popular Bruketa&Žinić OM osmislila je i kreirala novu komunikacionu platformu za brend Hello! kompanije Fruvita.
„Nakon višegodišnjih raspevanih kampanja i pozivanja na pojmove kao što su: osmeh, osveženje i druga opšta mesta, odlučili smo da u potpunosti promenimo stvari. Rešili smo da stavimo fokus na bogatstvo ukusa i šarenolikost boja koje poseduju Hello! sokovi, i iskomuniciramo to na drugačiji, zabavniji način“, rekla je Sandra Topalović, Account Manager u agenciji Popular Bruketa&Žinić OM koja je osmislila i realizovala projekat.
Nova kampanja za Hello! lansirana je krajem 2014. godine, najpre teaser fazom u okviru koje su publici predstavljeni novi slogan i maskota brenda. „Opredelili smo se za slogan Čista egzotika jer u samo dve reči govori sve o iskustvu koje pružaju Hello! sokovi. Potvrdu da smo na pravom putu dobili smo od Paje, eksperta za egzotiku, koji je na našu molbu doleteo iz tropskih krajeva i pristao da bude zaštitno lice za brend Hello!“, dodaje Sandra.
Više informacija na http://popular.rs/vest/189-cista-hello-egzotika