Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Brendan Gahan na Digital Day-u 2016!

Brendan Gahan, američki stručnjak za marketing na društvenim medijima, jedan od Forbsovih „30 ispod 30: umova u marketingu“ kao i jedan od “160 najboljih mladih lidera”, lični gost američkog predsednika Baraka Obame, biće predavač na ovogodišnjem Digital Day-u, koji se održava 25. maja u Domu omladine Beograda.

Gahan je među prvima počeo da koristi YouTube zvezde, orkestrirao je brojne viralne kampanje i digitalne influencere i rukovodio je realizacijom prve advertajzing integracije na platformama Imgur i Formspring. Redovan je komentator raznih tema koje se odnose na YouTube, gostovao je na CNBC, Al-Jazeera, i drugim medijima na kojima je govorio o tome kako privući pažnju na društvenoj mreži i upravljati deljenjem sadržaja.

Na Digital Day-u Gahan će održati predavanje „Influenceri marketinga: epske pobede, porazi i naučene lekcije“ tokom koga će prisutnima predočiti ulogu i kako uključiti uticajne „digitalace“ u marketing, te podeliti primere najbolje prakse njihovog dovođenja u vezu sa brendovima koja je za rezultat imala kako uspešne tako i neuspešne kampanje. Prema Gahanovim rečima najveći pomak u kreiranju uspešnih viralnih kampanja se dešava kada agencije i brendovi uključe u promociju kultne kreatore viralnih sadržaja i prestanu da se “bore” protiv njih.

Gahan je osnivač agencije Epic Signal, i sarađuje sa “Fortune 500 brands” na njihovim YouTube “influencer” i “community building” kampanjama. Član je savetodavnog odbora Vidcon-a, najvećeg YouTube skupa. Ranije je radio kao VP Brand strategije u Fullscreen-u, kao i direktor Social Media u kreativnoj agenciji Mekanism, gde je bio odgovoran za stvaranje viralnih kampanja za klijenate poput Pepsico, Virgin Mobile, GE, Corona i 20th Century Fox.

Više informacija na www.digitalday.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!