REGION – U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom “važnija su dela od reči” pa su povodom Svetskog prvenstva u fudbalu, umesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cenu Karlovačkog piva.
Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ”Ove fudbalske godine odlučili smo uložiti 7 puta manje sredstava u izradu TV spotova i medijski zakup. Umesto vrhunske produkcije, slavne osobe i specijalne efekte u svojim reklamama, shvatili smo da je potrošačima zapravo najvažnije pivo pa smo zato radije odlučili uložiti u nižu cenu našeg Karlovačkog. A i mi smo iz ovog nešto naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pažnju potrošača i dobro ih nasmejali.”
Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief, “napravite jeftiniju kampanju”, pa se njen tim poigrao idejom kako se sve može uštedeti na fudbalsko-pivskoj reklami i upravo to prikazao u oglasima. Dodatna inspiracija bila im je činjenica da zbog sponzorskih ugovora nisu mogli koristiti reprezentaciju i njene simbole.
Kampanja se sastoji od 15 video oglasa za televiziju i društvene medije, a momcima su se za ovu prigodu priključili poznati domaći autori, reditelj Hrvoje Hribar i snimatelj Radislav Jovanov – Gonzo.
Više informacija pronađite OVDE.
Ovo je jedna od onih kampanja koju, kad čovek vidi, kaže sebi – „što se ja nisam ovoga setio“ 🙂
Ha ha ha…, kakva ironija, fino ismevanje onih firmi koje ulažu ogromne pare u reklamu: aktere i koreografiju, i oni sami su izgleda dosta uložili u ovu reklamu pa se ismevaju i na svoj račun, izgleda da su hteli da kažu da dobre ideje izazivaju duboke emocije a to je kombinacija koja zbližava kupca i proizvod
Dobra parodija, najvažnije je privući pažnju a humor je uvek dobitna kombinacija
Sjajan tekst, i najjeftinija reklama je bolja od nikakve a još ako je jeftina i zabavna kao ova onda je to dobitna kombinacija, dobar pristup, nov, svež