today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mogli smo napraviti skupu reklamu, ali…

REGION – U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom “važnija su dela od reči” pa su povodom Svetskog prvenstva u fudbalu, umesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cenu Karlovačkog piva.

Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ”Ove fudbalske godine odlučili smo uložiti 7 puta manje sredstava u izradu TV spotova i medijski zakup. Umesto vrhunske produkcije, slavne osobe i specijalne efekte u svojim reklamama, shvatili smo da je potrošačima zapravo najvažnije pivo pa smo zato radije odlučili uložiti u nižu cenu našeg Karlovačkog. A i mi smo iz ovog nešto naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pažnju potrošača i dobro ih nasmejali.”

Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief, “napravite jeftiniju kampanju”, pa se njen tim poigrao idejom kako se sve može uštedeti na fudbalsko-pivskoj reklami i upravo to prikazao u oglasima. Dodatna inspiracija bila im je činjenica da zbog sponzorskih ugovora nisu mogli koristiti reprezentaciju i njene simbole.

Kampanja se sastoji od 15 video oglasa za televiziju i društvene medije, a momcima su se za ovu prigodu priključili poznati domaći autori, reditelj Hrvoje Hribar i snimatelj Radislav Jovanov – Gonzo.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

4 KOMENTARA

  1. Ha ha ha…, kakva ironija, fino ismevanje onih firmi koje ulažu ogromne pare u reklamu: aktere i koreografiju, i oni sami su izgleda dosta uložili u ovu reklamu pa se ismevaju i na svoj račun, izgleda da su hteli da kažu da dobre ideje izazivaju duboke emocije a to je kombinacija koja zbližava kupca i proizvod

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!