today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2018: Dubravka Petrović, McCann Beograd

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Dubravka Petrović, Associate Creative Director agencije McCann Beograd, izdvojila kao najbolje u prethodnoj godini.

Neželjena
Važan povod, interesantan način vođenja kampanje, emotivno.

Ruavieja
Jednostavno, efektno, tačno, egzaktno, a tako dirljivo.

Fearless girl
Verujem da spoj umetnosti, stava i snažnih poruka ipak menjaju sve(t).

Predlog za poboljšanje: ne razmišljati o nagradama, profitu, prodaji, komunicirati sa publikom jednostavno, lako, iz srca.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,58 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. „ne razmišljati o nagradama, profitu, prodaji, komunicirati sa publikom jednostavno, lako, iz srca.“
    Ako vam se ne razmišlja o profitu i prodaji, onda idite pravite filmove i dokumentarce, a ne reklamne kampanje.
    Cilj kampanje je da donese rezultat (najčešće, ali ne i nužno, prodaju). Ako to ne želite da radite, onda menjajte industriju. Ne bacajte klijentove pare u bunar.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!