today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Znate šta kupujete!

Na porodičnom gazdinstvu familije Gobeljić iz Velikog Sela baka ustaje prva. Obilazi baštu, ubira sveže voće i povrće. Ubrzo joj se priključuju i ostali ukućani jer, na gazdinstvu – zna se, ima puno posla. Sve mora da bude spremno kada stigne MAXI kamion…

„Tradicionalno potrošači u Srbiji po sveže voće i povrće najviše vole da idu na zelenu pijacu, posebno jer sa nekim od prodavaca s vremenom izgrade odnos poverenja. Upravo ta navika domaćih kupaca je bila najveći izazov, ali i podsticaj da za MAXI kreiramo kampanju koja će u sebi imati lični pečat i ljudsku priču. Kako bismo približili MAXI pijacu kao idealno mesto za kupovinu voća i povrća, predstavili smo porodice koje već godinama sa velikim zadovoljstvom proizvode voće i povrće samo za MAXI, poštujući stroge standarde kvaliteta i zdravstvene ispravnosti namirnica”, rekao je Slavko Marković, Group Account Director agencije McCann Beograd.

“Jako nam je bitno da sa našom agencijom, kao i sa kupcima, gradimo odnose pune poverenja. Potrošaču je bitno da u MAXI supermarketu pronađe sve što je potrebno njegovoj porodici, ali su kvalitet namirnica i zdravstvena ispravnost ono na čemu mi svakog dana insistiramo. Želimo da mu pružimo vrhunsko iskustvo kupovine i da ga inspirišemo na svež izbor. Kampanja “Znate šta kupujete” je odličan pokazatelj kvalitetne saradnje koju imamo sa agencijom McCann, ali i pravi odgovor na potrebe naših kupaca da se upoznaju sa poreklom namirnica koje svakodnevno mogu pronaći na rafovima supermarketa. Oni žele da znaju odakle dolazi jabuka ili zelena salata koju pazare, a mi im ovom kampanjom upravo pružamo taj odgovor”, istakla je Ana Tiljak, marketing menadžer MAXIja.

Slogan ove kampanje je ZNATE ŠTA KUPUJETE, kreiran da spoji ono što MAXI već jeste i ono što želi da bude.

Tim:
Kreativni Direktor: Jana Savić Rastovac
Kreativci: Miloš Paunović, Slavica Guskić
Account: Slavko Marković, Vera Aćimović, Ana Babić
Strateški planer: Katarina Pribićević, Aleksandar Milojević
Reditelj: Miša Terzić
Produkcija: Media Plus

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!