today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zlatni Sempler za agenciju Direct Media!

REGION – Glavna nagrada ovogodišnjeg takmičenja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koje se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine je pripala akciji „Suglasnik za život“ koju je za hrvatsko udruženje Transplant kreirala oglašivačka agencija Imago iz Zagreba.

Srpska agencija Direct Media našla se na pobedničkom postolju, osvojivši nagradu u kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja, za aplikaciju „Telenor bankar u obogaćenoj stvarnosti“, rađenu za Telenor banku. Kampanja Telenor bankar predstavlja svojevrsnu inovaciju u oblasti advertajzinga, budući da su u kreiranju mobilne aplikacije primenjene poslednje tehnologije poput Virtuelne realnosti, dok je sam način promocije po prvi put upotrebljen na ovim prostorima.

semplDigitalna agencija Red Orbit dobila je zlatnu nagradu u kategoriji najbolje korišćenje podataka za rad „Uspešna rezervacija karte“ za Adriu Airways, a u kategoriji najbolji novi medij/medijski format pobedila je akcija „The Trunk Theater“ agencije Pristop za Mini teater.

U kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta zlatnu nagradu dobila je hrvatska medijska agencija OMD Media u saradnji sa oglašivačkim agencijama Innovo DDB i DRAP, koja je za McDonald’s Hrvatska kreirala kampanju „McDonalds doručak“. Slovenačka medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup i oglašivačka agencija Publicis dobile su dve zlatne nagrade za akciju „Renault Z. E. Taxi“, i to u kategoriji inovativno korišćenje komunikacionog kanala i kategoriji najbolja iskustvena akcija.

U kategoriji najbolja ciljana akcija pobedila je „Promotivna akcija VIP prilikom povratka u školu“ koju su za hrvatskog mobilnog operatera VIP kreirali U. M. Universal McCann, Real Grupa i Grey. U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja pobedio je „Internet plagin (plug-in) Itak Moč Besed«, rad medijske agencije Pristop Media i oglašivačke agencije Pristop za Telekom Slovenije, a u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama zlatni sempler je takođe pripao Pristopu za akciju „Moč besed“ Telekoma Slovenije.

Na večernjoj svečanosti posle završetka prvog dana 17. konferencije medijskih trendova SEMPL su uz veliki sempler i devet zlatnih semplera dodeljene i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagrada za medijskog menadžera godine 2015. pripala je Pavlu Vrabcu, generalnom direktoru medijske kuće Pro Plus, dok je nagrada za medijsku zvezdu budućnosti dobila je Maša Smonig, medijski planer iz medijske agencije OMD.

Spisak svih dobitnika možete pogledati na sajtu http://www.sempl.si/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!