Nakon osvojena dva bronzana i jednog srebrnog lava u kategorijama Print, PR i Promo & activation za projekat The ONE – Jedna knjiga za mir, New Moment je osvojio još jedno kansko zlato.
Projekat Jedna knjiga za mir nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko veće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. Jedna knjiga za mir okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična.
“Ovo je istorijski momenat za našu profesiju. Ova nagrada pokazuje da je sve moguće te da čak i sa naših prostora idejama i kreativnim radom može da se postigne uspeh na globalnoj sceni. Najvažnije su emocije, energija i ljudi koji sve pokreću”, izjavio je Žarko Sakan, direktor agencije New Moment New Ideas Company.