today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto se Apple kloni društvenih mreža?

SVET – Na Facebooku postoji posebna stranica za iPhone i prati je skoro 3.5 miliona fanova. Međutim, nju ne vodi kompanija iz Kupertina, piše Business Insider.
U pitanju je stranica koju vodi fan, a Apple ne poseduje Facebook stranicu za iPhone. Zapravo, Appleovo prisustvo na ovoj društvenoj mreži je pomalo čudno – postoji stranica za App Store kao i (jedva apdejtovana) stranica za Apple Inc. Takođe postoji i stranica za iTunes koja ima 32 miliona lajkova.
Međutim, iPhone, možda najveći brend na svetu, nema zvanično prisustvo na najvećoj društvenoj mreži na planeti. Facebook stranica bi bila savršena za iPhone – postoji ogroman broj funkcija iPhonea za koje korisnici ne znaju ni da postoje, a ipak, Apple se drži podalje od ove društvene mreže i njenog ogromnog potencijala.
U vezi sa ovim postojedve priče. Prva se odnosi na šefa marketinga Applea Fila Šilera i njegovo nerazumevanje društvenih mreža. Kada je Appleov sektor za marketing upao u krizu 2013. godine i kompanija počela da traži novu marketinšku agenciju, postojeća agencija, TBWA Media Arts Lab, predložila je da bi možda bilo dobro početi sa praćenjem društvenih mreža kako bi se videlo kako se Apple brend poredi sa konkurencijom.
Šiler nije video potrebu za ovim: „Mislim da je izdvajanje novca za alate koji bi pratili društvene medije potpuno suludo. Lako je pratiti društvene medije. Ja to radim svaki dan, postoji veliki broj alata koji su potpuno besplatni“.
Međutim, društvene mreže trenutno predstavljaju jedan od najvećih alata u marketingu danas. One mogu da naprave razliku između uspeha i promašaja, mogu da uzdignu ili unište kompanije. Primera radi, Samsung je lansirao Galaxy SIII na Facebooku. Mnoge velike kompanije imaju posebne timove koji se bave društvenim mrežama i koji broje na desetine zaposlenih, pa čak i kada samo prate reakcije korisnika.
Iz ove perspektive, čini se kao da Apple ignoriše jedan od najboljih resursa koji ima na raspolaganju – svoju lojalnu armiju fanova.
Drugo objašnjenje je najbolje sumirano u priči koju je objavio CNBC u vezi sa tim zašto Apple nema Twotter nalog. „Apple nema šta da dobije otvaranjem naloga na Twitteru. U pitanju nije kompanija koja će poput Stabucksa objavljivati promovisane tvitove koji se tiču pojeftinjenja određenih napitaka na određeno vreme. Apple pruža premijum iskustvo. Vi se obraćate Appleu a na Apple vama“, izjavio je analitičar Brajan Sozi za CNBC.

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!