today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zašto Coca-Cola i Pepsi gube milenijals fanove?

SVET – Kompanija Connexity objavila je zanimljivu analizu ljubitelja Coca-Cola i Pepsi napitaka. Naime, fanovi ova dva brenda potpuno se razlikuju kada su u pitanju obrazovanje i politička opredeljenost, ali, s druge strane, oba brenda preferira starija ciljna grupa.

Najveći broj konzumenata Coca-Cole su ljudi između 35 i 44 godine, dok Pepsi preferira ciljna grupa 65+. Oba brenda najmanju ciljnu grupu beleže u uzrastu od 18 do 24 godine. Kako se navodi u analizi, oba brenda proširila su portfolio svojih proizvoda uvodeći manja pakovanja sokova, međutim, to nije dovoljno da bi privukli mlađu populaciju.

„Mlađi potrošači su zdravstveno osvešćeni. Oba brenda su toga svesna i samim tim koriste se svim sredstvima kako bi pridobili njihovu pažnju. Međutim, ne mislim da bilo ko od njih to savršeno radi“, rekla je Rochelle Bailis, Content Director u kompaniji Connexity.

Više informacija pročitajte na portalu AdWeek.

j

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!