SVET – Kompanija Connexity objavila je zanimljivu analizu ljubitelja Coca-Cola i Pepsi napitaka. Naime, fanovi ova dva brenda potpuno se razlikuju kada su u pitanju obrazovanje i politička opredeljenost, ali, s druge strane, oba brenda preferira starija ciljna grupa.
Najveći broj konzumenata Coca-Cole su ljudi između 35 i 44 godine, dok Pepsi preferira ciljna grupa 65+. Oba brenda najmanju ciljnu grupu beleže u uzrastu od 18 do 24 godine. Kako se navodi u analizi, oba brenda proširila su portfolio svojih proizvoda uvodeći manja pakovanja sokova, međutim, to nije dovoljno da bi privukli mlađu populaciju.
„Mlađi potrošači su zdravstveno osvešćeni. Oba brenda su toga svesna i samim tim koriste se svim sredstvima kako bi pridobili njihovu pažnju. Međutim, ne mislim da bilo ko od njih to savršeno radi“, rekla je Rochelle Bailis, Content Director u kompaniji Connexity.
Više informacija pročitajte na portalu AdWeek.