today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zagrevanje za Sempl u Beogradu!

SEMPL, najveća konferencija o medijskim trendovima, predstavljena je publici u Beogradu kroz interaktivnu Google radionicu, koju je vodio Dalibor Šumiga, ambasador Google Growth Engine programa (Digitalna Garaža) za Adriatik region i CEO agencije Promosapiens, prve hrvatske agencije specijalizovane za bihevioralni, gerila i neuromarkeing.

U priči o digitalnoj sadašnjosti i budućnosti učestvovalo je oko 100 stručnjaka iz oblasti digitala, marketinga i medija. Šumiga je govorio o tome kako mozak potrošača prima marketinške poruke, da li nas internet čini glupim, šta se sve desi na internetu za 60 sekundi, kako srpski potrošači obrađuju kontent na tv-u i moblinim telefonima i zašto ljudi ne kupuju ono što prodajemo.

„Internet i društvene mreže, Google, mail i web stranice su sve ljudske tvorevine. Ukoliko želite da vaš brend bude uspešan nema potrebe da tražite daleko – ljudsko ponašanje pokazuje smer u kom treba da usmerite svoje aktivnosti, samo treba dobro čitati signale. Želja nam je da kroz ovu radionicu prenesemo srpskoj stručnoj javnosti nešto od novih trendova i inovacija iz sveta digitala i upravljanja zadovoljstvom potrošača. Radionica u Beogradu je napravila samo mali uvod u sve ono što očekuje učesnike ovogodišnje SEMPL konferencije. Nadam se da se vidimo tamo“, izjavio je Šumiga.

U okviru radionice on je predstavio i platformu Digitalna Garaža, koja korisnicima omogućava pristup velikom broju besplatnih kurseva o različitim temama, od toga kako izgraditi onlajn prisutnost do marketinga na društvenim medijima, kao i savete kako koristiti mogućnosti koje pružaju mobilni telefoni kako bi privukli više klijenata i još mnogo toga.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!