today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

YouTube oglasi od 30 sekundi odlaze u istoriju

SVET – YouTube je u petak objavio da će ove godine postepeno izbaciti iz upotrebe svoje poluminutne oglase koji se ne mogu preskočiti.

Počevši od 2018. godine, brendovi više neće moći kupovati oglasni format od 30 sekundi, ali će moći kupiti druge pre-roll oglase, kao što su promocije od 20 sekundi ili kratki oglasi od šest sekundi.

„Posvećeni smo tome da korisnicima pružimo bolje iskustvo sa oglasima. U okviru toga odlučili smo da prestanemo podržavati oglase od 30 sekundi koji ne mogu da se preskoče, i umesto toga se fokusirati na formate koji rade dobro i za korisnike i za oglašivače“, izjavio je glasnogovornik YouTube-a u e-mailu.

Ovakav razvoj situacije sa oglašavanjem je najnoviji korak video sajta u fokusu na mobilne uređaje, gde YouTube cilja na nove oblasti kao što su livestreaming i virtuelna stvarnost. Prema YouTube-u, više od 50 odsto njihovog saobraćaja dolazi sa mobilnih uređaja.

Više infromacija pročitajte na portalu Adweek.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!