today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC 100: Najbolje kampanje, kompanije i agencije na svetu

SVET – WARC je objavio svoj godišnji izveštaj WARC 100 za 2017. godinu. Ove liste rangiraju najbolje svetske marketinške kampanje i kompanije u skladu sa njihovim poslovnim rezultatima. Procter & Gamble, Vodafone, BBDO Worldwide, adam&eveDDB i WPP su na vrhu rang lista u ovoj godini, a zahvaljujući rezultatima širom sveta.

Najbolje rangirana kampanja bila je višestruko nagrađivana „Share the Load“, koju su radile BBDO Mumbai i Mediacom Mumbai za brend Ariel kompanije Procter & Gamble u Indiji. Nakon što je 1,57 miliona muškaraca obećalo da će ‘podeliti teret’, Ariel je više nego udvostručio vrednost i obim prodaje, koji su porasli za 106% i 105%.

Zanimljiva činjenica sa ove rang liste je da su dve od deset najboljih kampanja ove godine one koji su zabeležile uspeh zahvaljujući pametnom korišćenju podataka za vođenje kreativne i medijske strategije. The Economist je koristio ciljanu programatičnu kampanju s duhovitim i privlačnim sloganima. Kampanja je u roku od samo 9 dana ispunila 50% cilja, uz povrat investicije od preko 25:1.

Na šestom mestu, big data kampanja za australijsku kompaniju koja se bavi izgradnjom bazena, Narellan Pools, koristila je pristup „moment marketinga“. Kupci su ciljani tačno u vreme kada je najverovatnije da će kupiti bazen, uz fokusiranu kreativu koja motiviše odluku o kupovini. Kampanja je povećala direktne leadove za 11%, a prodaju za 23% u odnosu na prethodnu godinu.

Procter & Gamble je već drugu godinu za redom na vrhu liste oglašivača za 2017., iako je njegova prednost nad Unileverom smanjena u odnosu na prošle godine. Sa pet kampanja u top 100 u odnosu na Unileverove tri, uspeh kampanja za Ariel, Always i Old Spice brendove su zagarantovale poziciju 1 za P&G.

Ceo izveštaj, liste i sažetaj pogledajte na sajtu WARC-a.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!