today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Volonteri Direct Media podarili novo ruho amfiteatru u Dečijem selu!

Amfiteatar u otvorenom delu kompleksa ustanove socijalne zaštite „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici, rekonstruisan je uz pomoć zaposlenih u Direct Media sistemu.

Starom betonu amfiteatra bila je potrebna obnova u vidu uklanjanjanja dotrajalog sloja i novog betoniranja. Nakon zamene betona, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se inače spominju u himni Dečijeg sela.

Istog dana je za decu organizovana i projekcija izložbe u virtuelnoj realnosti „Doživi Teslu“ koju je Direct Media poklonila Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

Dečije selo je ustanova socijalne zaštite koja zbrinjava decu i mlade bez roditeljskog staranja, a nalazi se u Kameničkom parku, okruženim zelenilom. Deca su smeštena u kućicama koje zadovoljavaju sve standarde i dečije potrebe i sa njima je organizovan rad po vaspitnim grupama gde su angažovani vaspitači, kao i socijalni radnik i psiholog. U skolopu sela nalazi se amfiteatar na otvorenom, a u centru sela fontana koja osvežava prostor.

„Upravo su fontana i amfiteatar na otvorenom bili poligon volontiranja zaposlenih iz kompanije Direct Media. Deci iz Dečijeg sela i nama zaposlenima su pričinili celodnevno zadovoljstvo svojim angažovanjem. Prostor je dobio novu dimenziju, a deca imala priliku da se druže sa volonterima, da pogledaju prezentovanje o Nikoli Tesli putem VR-a, kao i da se igraju sa animatorima. Sve to im je omogućila Direct Media, i mi smo im zbog toga neizmerno zahvalni. Pokazali su nam da postoje ljudi dobre volje koji su spremni da odvoje svoje vreme i da urade nešto lepo i dobro za druge. Pamtićemo to i sigurno negovati kod dece tu kulturu davanja i pomaganja drugima. Još jednom hvala, a vrata Dečijeg sela su uvek otvorena za zaposlene iz Direct Media.“, izjavio je Mirko Jankelić v.d. direktora ustanove socijalne zaštite „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici.

Sama akcija uredjenja amfiteatra je trajala 8 sati, a za to vreme je ofarbano oko 400 kvadratnih metara amfiteatra, koji je pre toga Direct Media renovirala.

„Kada kažemo društvena odgovornost, mi mislimo i na doniranje izložbe o Tesli, i na stipendiranje mladih sportista, na pro bono komunikacijska savetovanja koje pružamo udruženjima kao što je NURDOR, ali i na to da zasučemo rukave i farbamo. Kroz sve ove aktivnosti se upoznajemo sa različitim segmentima društva i pružamo podršku tamo gde možemo. Dečije selo je važna institucija socijalne zaštite koja je tokom svog postojanja bila sigurno mesto za odrastanje za više od 1000 dece i mladih. U razgovoru sa direktorom i zaposlenima smo došli na ideju da rekonstruišemo amfiteatar i nadamo se da smo na taj način ovaj prostor za njih učinili korisnijim i lepšim.“, izjavio je direktor Direct Media Jovan Stojanović.

Zaposleni Direct Media volontiraju svake godine, a tokom prethodnih volonterskih akcija, uredili su su preko 1000m2 prostora u domovima u Zvečanskoj, prostor u Svratištu za decu ulice u Beogradu i proveli četiri meseca u osnaživanju žena i dece štićenika Sigurne kuće u Beogradu, za šta su nagradjeni nagradom za korporativno volontiranje koju dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!