Portal The Financial Brand uvrstio je novi vizulni identitet Addiko banke u 9 najlepših, u konkurenciji svih banaka na svetu. To potvrđuje da je Addiko banka u svom procesu rebrendiranja prepoznala važnost vizuelnog identiteta i stvorila uverljiv, važan i drugačiji brend koji komunicira jasno, direktno i jednostavno bankarstvo, pa tako i novu, modernu banku, navodi se u saopštenju.
Vizuelni identitet je jedan od najmoćnijih alata u marketingu svake kompanije. U digitalnoj eri, kada se pripremaju planovi komunikacije sa klijentima, finasijske institucije ne mogu sebi dozvoliti da njihov vizuelni identitet bude poslednji na listi prioriteta, jer je u velikom procentu prvi utisak potencijalnog klijenta vrlo značajan u odabiru banke, kako objašnjava Jeffry Pilcher, direktor i osnivač poznatog bankarskog portala u svetu The Financial Brand.
Addiko banka je novi brend pod kojim bivša Hypo Group Alpe Adria AG posluje od 11. jula u Srbiji i na ostalim tržištima u regionu.
Link za vise informacija: https://thefinancialbrand.com/62182/9-best-bank-brand-identities/