REGION – Na 14. po redu takmičenju za regionalne nagrade Sempler dodeljeno je osam zlatnih nagrada i velika nagrada. Veliki Sempler, najveća nagrada za najbolju medijsku strategiju godine, pripala je slovenskoj kreativnoj agenciji LunaTBWA za akciju „Laško Dvoboj“ koju je osmislila i sprovela za Pivovarnu Laško Union.
Agencija LunaTBWA za isti projekat dobila je i zlatnu nagradu u kategoriji Strateška upotreba medijskog interneta, dok je u kategoriji Inovativna upotreba komunikacijskog kanala zlatnu nagradu prvi put dobila akcija iz Bosne i Hercegovine. Projekat „Muzej javnih nabavki“ nastao je u kreativnoj agenciji Via Media iz Bosne i Hercegovine, a njime su želeli upozoriti javnost na netransparentno i nerazumno vladino rasipanje novca poreskih obveznika.
Zlatnu nagradu u kategoriji Najbolja ciljana akcija dobila je akcija „Počeši s razlogom“ koju su za robnu marku piva Ožujsko pripremili u hrvatskoj kreativnoj agenciji BBDO Zagreb i medijskoj agenciji Pragma komunikacije.
Slovenska agencija Grey dobila je čak dve zlatne nagrade za akciju „Grudnjak s rakom“ koju se osmislila za robnu marku donjeg rublja Palmers, i to u kategoriji Najbolja iskustvena akcija i u kategoriji Najbolji novi medij/medijski format.
U kategoriji Najbolje iskorišćeno digitalno okruženje zlatnim Semplerom nagrađena je akcija „Krilo ljubavi“ koju su za robnu marku vode Jana osmislili u hrvatskoj agenciji Imago Ogilvy.
Zlatnu nagradu u kategoriji Najbolja akcija na društvenim mrežama dobila je beogradska agencija Universal Media koja je za The Coca-Cola Company pripremila akciju „Fanta u saradnji s Yasserstainom“, a u kategoriji Najbolja upotreba mobilnog okruženja slavila je mobilna aplikacija DRAJV Osiguranja Triglav. Zlatni Sempler nije dodeljen u kategoriji Najbolja upotreba podataka.
Više informacija pronađite na sajtu http://www.sempl.si/