today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uvod u oglašavanje na YouTubeu

Želite li da se istaknete među brojnom konkurencijom, povežite svoj brand, proizvod ili uslugu s korisnicima na YouTubeu, najpopularnijoj stranici za pretraživanje, deljenje i pregled video sadržaja.

YouTube, uz Google, jedan je od najpopularnijih pretraživača koji dnevno posećuju milijarde korisnika, jedan je od načina za aktiviranje i unapređenje aktivnosti digitalnoga nastupa te približavanja potencijalnim i postojećim korisnicima.

Videooglasi postali su vrlo popularan način predstavljanja brenda, proizvoda i usluge, a oglašavanje na YouTubeu na hrvatskom je tržištu dostupno već više od godinu dana. Sigurno vam se već nekoliko puta prikazao oglas na YouTubeu, a vi ste panično tražili link za preskakanje i nestrpljivo odbrojavali tih pet sekundi. Pitate se zašto se uopšte oglašavati na toj mreži ako korisnike iritiraju oglasi koji prekidaju sadržaj koji su želeli pogledati? Odgovor je – nemojte biti jedan od tih oglašivača koji će svojim oglasima iritirati korisnike! Ako oglas iritira korisnika, on vrlo verojatno uopšte nije zainteresovan za ono što mu on nudi te takve oglase smatra smetnjom.

Kako izbeći mogućnost da korisnici kliknu na link za preskakanje? Kako bi se kampanjom postiglo željene ciljeve, preko je potrebno precizno targetiranje. Opcije targetiranja trebaju biti postavljene tako da se oglasi prikazuju samo onim korisnicima koji su pokazali zanimanje ili se pretpostavlja da bi ga mogli imati za sadržaj koji se prenosi oglasom. Oglašivač ciljnu publiku, kojoj će se prikazivati oglasi, može targetirati prema lokaciji, demografskim obeležjima i interesima. Osim toga, prikazivanje oglasa može se targetirati i prema kategorijama ili podkategorijama na kanalima YouTubea ili pak prema vrsti sadržaja na stranicama koje se nalaze u Googleovoj mreži oglašavanja.

Kada je reč o videooglasima, da biste uopšte mogli razmatrati oglašavanje na YouTube kanalu, potreban vam je video vrlo kvalitetne produkcije, preporučenog trajanja do 30 sekundi, koji će preneti željenu poruku ciljnoj publici. Osim kvalitetne produkcije, važan je i sadržaj videa. Video korisnicima kojima će biti prikazan mora preneti poruku jasno i sažeto te treba precizno objasniti šta korisnik dobija ako klikne na oglas ili pogleda video do kraja. Način na koji će video preneti poruku, prve sekunde videa koje trebaju zaintrigirati gledaoca, ali ne u potpunosti otkriti poentu te kreativno rešenje utiču na uspeh oglašivačke kampanje na YouTubeu. Dakle, ključ uspeha kampanje na YouTubeu su jasno i realno postavljeni ciljevi, plan kampanje i budžeta, pravilno tagetiranje te zanimljiv, privlačan video koji će uspeti privući pažnju i zanimanje gledalaca u prvih pet sekundi.

Koje su prednosti oglašavanja na YouTubeu zbog kojih biste mu trebali dati šansu? Korisnici pozitivno reaguju na vizuelno atraktivan i interaktivan sadržaj. Kada se oglas prikazuje korisnicima, oni su već u interakciji sa sličnim sadržajem, što povećava verovatnost reakcije i interakcije s oglasom, odnosno oglašivačem. Kao i AdWords kampanje, i oglašavanje na YouTubeu karakteristiše potpuna kontrola, jednostavna merljivost rezultata i fleksibilnost u pogledu prilagođavanja, optimizovanja i upravljanja kampanjom tokom celog njenog trajanja.

Oglašavanje na YouTubeu, uz Google AdWords, preporučljiv je način oglašavanja za sve kompanije koje žele podići svest o svom brendu, povećati broj posetilaca na svojoj web stranici, povezati se sa svojim korisnicima na jedinstven način, popularizovati sopstvene proizvode i usluge te se predstaviti kao kompanija koja sledi digitalne marketinške trendove.

Izvor: Jasno&Glasno

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!