today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Usvojena nova definicija PR-a

Na stotine predloga, komentara i gotovo godinu dana istraživanja bilo je potrebno da struka odnosa s javnostima dobije novu definiciju primereniju za 21. vek, u kojem caruju društveni mediji. Kampanju Public Relations Defined (Određivanje odnosa s javnošću), koja je trajala od novembra prošle godine, vodilo je Američko udruženje za odnose s javnošću, najveća strukovna organizacija na svetu. U tome mu je pomagalo još dvanaest strukovnih organizacija i udruženja kao što su Institut za odnose s javnošću, Svetska udruženja za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment i Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora.
Nakon što su početkom marta predstavljene tri definicije koje su ušle u najuži izbor, strukovna javnost iz celog sveta pozvana je da da svoje mišljenje i glasa. Od oko 1.500 pristiglih glasova, gotovo 50 odsto (46,4 odsto), glasova dobila je sledeća definicija koja od sada važi kao zvanična definicija PR struke:

„Odnosi s javnošću su proces strateškog komuniciranja koji gradi uzajamno korisne odnose između organizacija i njihovih javnosti“.

Neposredno uključeni predstavnici Američkog udruženja za odnose s javnostima su zadovoljni obavljenim poslom i rezultatom. U proces su pokušali uključiti svakoga ko je važan u struci i uspeli su ostvariti opsežan dijalog.

Više informacija pronađite na sajtu PRSA-e.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

4 KOMENTARA

  1. […] Šta nam se u stvari dešava? Živimo u vreme diktature influensera kada online izdanja medija imaju više mesečnih poseta nego što ih građana Srbije kupuje na trafikama i kada se kao zanimanje pojavljuje osoba u čijem je opisu posla “traganje za zanimljivim i viralnim sadržajima sa interneta i njihovo objavljivanje u odgovarajućoj formi”. Time je odluka kompanije Coca-Cola da svoju komunikaciju iz sfere profesionalnih medija prebaci na miks sopstvenih digitalnih medija i društvenih mreža, kao mesta okupljanja i animiranja zajednice i generatora njihove posete, sasvim logična i opravdana. Kako će se ona i za koje vreme realizovati u praksi pokazaće vreme. Ima i drugačijih mišljenja, naravno. Da li se osnove PR industrije ovim potpuno menjaju? Odgovor je da se menjaju alati i način ali ne i sama suština ove profesije. […]

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!